همراه با پرسنل آماده همکاری با شهردار جدید ارومیه هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۲
همراه با پرسنل آماده همکاری با شهردار جدید ارومیه هستیم
سرپرست سابق شهرداری ارومیه گفت: همراه با پرسنل آماده همکاری با شهردار جدید ارومیه هستیم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیین معارفه شهردار ارومیه و تجلیل از زحمات  غلامرضا عدل دوست سرپرست قبلی این مجموعه روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه در سالن شهید رخشا شرکت توزیع برق آذربایجان غربی و با حضور مقامات و مسئولان شهری، شهرستانی و استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

غلامرضا عدل دوست در آیین معارفه مجید آقازاده، شهردار جدید ارومیه در محل سالن شهید رخشا اداره برق استان آذربایجان غربی  بیان کرد:  از همه مسئولان استانی و شهری و به ویژه خانواده بزرگ شهرداری ارومیه که در این مدت دوماه  با از خود گذشتگی،  ایثار و تلاش های شبانه روزی، اینجانب را یاری کردند تا نقطه عطفی در تاریخ شهرداری ارومیه رقم خورد نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

به گفته وی تمام همکاران در این شرایط خاص فعالیت کردند و در خوش بینانه ترین حالت که کمتر کسی فکر می کرد و در کمال آرامش ضمن عدم توقف خدمت به شهروندان،  تمامی مطالبات کارمندان و کارگران و بخشی  از مطالبات پیمانکاران که دغدغه اصلی مدیران شهری است  پرداخت شده  و در این دوماه با احتساب عیدی ، ۴ ماه حقوق و مزایای پرسنل پرداخت شده است.

عدل دوست به مجید آقازاده به عنوان هفتمین شهردار منتخب شورای اسلامی شهر در پنج دوره  شورای شهر تبریک گفت و برای وی توفیق در خدمتگزاری و خدمت رسانی به شهروندان که رسالت اصلی شهرداری است آرزو کرد.

سرپرست شهرداری ارومیه گفت:  امیدواریم شهردار جدید در تحقق اهداف مدیریت شهری که همانا رسیدن به توسعه پایدار و زیست پذیری شهری، ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و همچنین تحقق شعار محوری در برنامه مدون بلند مدت شهرداری در افق ۱۴۰۴ یعنی ارومیه شهری سالم، فرهنگی، سبز، مجهز به فناوری اطلاعات و حمل و نقل ریلی است ، موفق شوند.

عدل دوست در پایان خاطر نشان کرد:  اینجانب به نمایندگی از تمامی همکاران مجموعه شهرداری ارومیه  آمادگی خود جهت همکاری با شهردار جدید  در تحقق برنامه هایشان اعلام می کنم.

در این مراسم مجید آقازاده به عنوان شهردار به صورت رسمی معارفه و از زحمات عدل دوست سرپرست قبلی این مجموعه تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز