شهرداری ارومیه قهرمانی را نخواست / سیرجانی‌های شایسته قهرمان لیگ برتر والیبال شدند

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۳۵۷۳
سومین فینال لیگ برتر والیبال منجر به قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان و ناکامی سه باره والیبال ارومیه شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، دیدار سوم و پایانی فینال بین شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان با قضاوت داود نافعی با کمک وحید پورکاشیان برگزار شد و نماینده سیرجان با برد سه بر یک قهرمان شد.

در این بازی که شهرداری ارومیه عملکرد خوبی در امتیازات پایانی نداشت، تیم فولاد سیرجان ۳ بر یک پیروز شد و جشن قهرمانی گرفت و هواداران والیبال ارومیه باز هم با افسوس لیگ را به پایان برسانند.

سیرجانی‌ها در این مسابقه در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز و تنها در ست سوم ۲۵ بر ۲۱ به شهرداری ارومیه باختند.

این بازی را شهرداری ارومیه با ترکیب محمدطاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ترکیب مهدی جلوه، آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رحمان داودی، رامین خانی، صابر کاظمی و مجتبی یوسفی آغاز کردند.

درگیری بازیکنان دو تیم در ست دوم، کارت زرد به رامین خانی از سیرجان و یلی از ارومیه و حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه در مجلس و کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و امیر قلعه‌نوعی سرمربی فوتبال به عنوان تماشاگران ویژه از حواشی این مسابقه بود.

به این ترتیب فولاد سیرجان قهرمان شد و والیبال ارومیه برای سومین بار در فینال ناکام ماند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز