امروزدر مراسمی انجام گرفت؛

افتتاح طرح کارآفرینی پس از بحران سیل به همت سمن ندای سبحان در ورزش وجوانان پلدختر

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۴۰۰۹
افتتاح طرح کارآفرینی پس از بحران سیل  به همت سمن ندای سبحان  در ورزش وجوانان پلدختر
در مراسمی به همت موسسه ندای سبحان پلدختر طرح کارآفرینی پس از بحران سیل این شهرستان به افتتاح رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛روز چهارشنبه در مراسمی که  به همت موسسه ندای سبحان وباحضور  رییس ورزش وجوانان  ،قیصردانشگر رییس فنی حرفه ایی و شجاعت رستمی رییس کار،تعاون ورفاه اجتماعی پلدختر در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزارشد، طرح کارآفرینی پس از بحران سیل پادختردر ورزش وجوانان  افتتاح شد.

رییس ورزش وجوانان پلدختر در این مراسم خواستار همکاری اداره کار ودستگاه  فنی حرفه ایی شهرستان جهت آموزش کلاس ها کارگاهی شدو گفت: این اولین طرح است که درجهت فعالیت کارگاه های آموزشی در سطح   شهرستان  برای توانمند سازی جوانان منطقه افتتاح می شود.

امید کایدی با بیان اینکه  این کلاس ها درسطح شهرستان وروستاهای تابعه برگزار می شود،افزود: با توانمند سازی و وآموزش های لازم جوانان وسمن ها برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی جوانان معرفی می شوند که در این راستا نیز خواستار همکاری لازم در دریافت تسهیلات هستیم.

 او با تقدیر از ایوب فاریابی مسئول سمن ندای سبحان در اجرای این طرح ، خاطر نشان کرد: با برگزاری این کارگاه های آموزشی می توان به رشد اشتغال زایی در سطح شهرستان کمک شایانی کرد ولی اداره ورزش وجوانان به تنهایی نمی تواند همه امور را پیش ببرد و برای اجرای کامل وموثر این طرح های اشتغال زایی به  همکاری همه دستگاه و ارائه تسهیلات در این خصوص نیاز است.

کایدی با تاکید برلزوم افزایش فعالیت سمن های در شهرستان به فراخوان معاونت امور جوانان ورزش وجوانان لرستان در جهت تشویق به حضور ومشارکت جوانان برای ثبت سمن های این حوزه  اشاره کرد ویادآورشد: در حال حاضر ۴ سمن در شهرستان پلدختردرروند ثبت قراردارد.

 

مسئول سمن  ندای سبحان در حاشیه افتتاح این طرح که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفت  به خبرگزاری  برنا گفت : این طرح در راستای طرح  فراگیرملی اشتغال وکار آفرینی با عنوان  پس از بحران سیل پلدختر برای آموزش حدود ۲۰۰ نفرجوانان این شهرستان  وجهت ایحاد کارگاه های زود بازده دربین آنان به افتتاح رسیده است.

ایوب فاریابی با بیان اینکه این طرح اشتغال زایی در اسفند ماه امسال  شروع شده وبه مدت دوماه ادامه خواهد داشت ،افزود: این طرح در حوزه های فن آوری  اطلاعات وکامپیوتر ، برق ساختمان ، خیاطی ، گلدوزی ، تعمبرات ماشین آلات  وبا همکاری دستگاه های  فنی و حرفه ای  ، اداره کار،تعاون  ورفاه  اجتماعی  وهمچنین  میراث فرهنگی  شهرستان با صدور مدرک معتبرانجام گرفته است.

اوبا لزوم   توجه ویژه به جوانان دربحث اشتغال  خواستار  معرفی اساتید دربرگزاری کلاس ها  وهمکاری با موسسه ندای سبحان برای کیفت فعالیت ها شد و گفت: پس از توانمند سازی وآموزش جوانان تسهیلات لازم توسط اداره  کار پرداخت شود.

فاریابی تاکید کرد: همچنین  این کارگاه ها درسطح روستاها نیز برگزار می شود.

 همچنین شجاعت رستمی رییس کار، تعاون و رفاه اجتماعی پلدختر گفت: در این زمینه از هیچ تلاشی در جهت جهت پیگیری وام های اشتغال زایی دریغ نخواهند کرد.

قیصر دانشگر رییس فنی وحرفه ای پلدختر بیان کرد: سازمان فنی و حرفه ای  شهرستان این آمادگی را دارد که در هر جایی از شهرستان شرایط مساعد بوده و تعداد شرکت کنندگان حدود ۱۲ نفر باشد در همانجا کلاسهای فنی و مهارتی را برگزارکند.

 گفتنی است؛ طرح کارآفرینی پس از بحران سیل پلدختربه همت  موسسه مردم نهاد ندای سبحان شهرستان پلدخترو معاونت امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان لرستان  انجام گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز