رییس پلیس راهور البرز خبرداد:

آغاز خدمات رسانی مرکز تعویض پلاک البرز از ۷ فروردین

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۴۲۹۳
آغاز خدمات رسانی مرکز تعویض پلاک البرز از ۷ فروردین
رئیس پلیس راهور استان از تعطیلی مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان در روز پنجشنبه 5 فروردین سال آینده به منظور ضد عفونی و ارتقاء دستورالعمل های بهداشتی خبر داد وگفت: خدمات رسانی این مرکز از 7 فروردین آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد:  برابر دستوالعمل ابلاغی از پلیس راهور ناجا، مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان البرز ، صرفا در روز پنج شنبه( 5 فروردین ماه یک هزارو 400 ) به علت ضد عفونی  این مرکز و ارتقا دستورالعمل های بهداشتی و افزایش سلامت شهروندان تعطیل  است .

وی در ادامه افزود : از روز شنبه (7 فروردین یک هزارو 400) و در ایام غیر تعطیل نسبت به ارائه خدمات برابر مقررات اقدام می شود.

رئیس پلیس راهور استان البرز خاطر نشان کرد : در راستای هوشمند سازی خدمات پلیس راهور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از روز شنبه (7 فروردین یک هزارو 400 ) کلیه خدمات تعویض پلاک در استان فقط از طریق نوبت دهی اینترنتی در روزهای غیر تعطیل انجام می گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: امکان دریافت نوبت دهی از طریق تارنمای اینترنتی به آدرس www.nobatdehi.epolice.ir و یا از طریق لینک آدرس نوبت دهی در سایت راهور120، در دسترس شهروندان خواهد بود.

سرهنگ شرق تصریح کرد: شهروندان برای نوبت دهی، پس از ثبت نام، از ساعت و تاریخی که به صورت اینترنتی، مشخص شده است، در محل مرکز تعویض پلاک حضور پیدا کنند، تا نسبت به ارائه خدمات رسانی به آن ها اقدام لازم انجام شود و در صورت عدم حضور به موقع در مرکز تعویض پلاک، بعد از ثبت نام اینترنتی، نوبت آن ها باطل شده و بایستی مجدداً نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

رییس پلیس راهور استان  البرز در پایان از شهروندان خواست: به منظور صرفه جویی در زمان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، متقاضیان خارج از ساعت و تاریخ نوبت به محل تعویض پلاک مراجعه نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز