مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز عنوان کرد:

توسعه ورزش روستایی البرز در دولت تدبیر و امید / رشد چشمگیر سازمان های مردم نهاد جوانان

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۴۳۳۵
توسعه ورزش روستایی البرز در دولت تدبیر و امید / رشد چشمگیر سازمان های مردم نهاد جوانان
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با تشریح اهم اقدامات دولت تدبیر وامید در حوزه ورزش وجوانان این استان گفت: رشد قابل توجه سازمان های مردم نهاد جوانان،افزایش باشگاه های خصوصی و توجه ویژه به توسعه ورزش در بافت روستایی از نقاط قوت عملکرد 8 ساله دولت در البرز بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مجتبی جانعلی اظهار کرد: از حیث ورزشکاران سازمان یافته از 104 هزار نفر در سال 92 به رقم 142 هزار ورزشکار رسیده ایم که رشدی 40 درصدی را نشان می دهد.

وی به حوزه ایجاد باشگاه های خصوصی اشاره کرد وگفت: در این بخش با تلاش اداره کل ورزش وجوانان و همراهی سرمایه گذاران تعداد باشگاه ها از عدد697 در سال 92 به  رقم 1772 باشگاه رسیده است و ما در این بخش شاهد یک رشد دو ونیم برابری هستیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز به مدال های کسب شده البرزی ها در میادین برون مرزی وبین المللی اشاره کرد و گفت: این عدد درآغار سال دولت تدبیر 50 بوده  ودر سال 99 به رقم 355 رسیده است.

جانعلی ایجاد خانه های ورزش روستایی را مورد اشاره قرارداد و گفت: در حالی که در سال 92 در این بخش اقدامی صورت نگرفته  بود اما در طی سال های اخیر گام های خوبی در این بخش برداشته شد و در حال حاضر استان البرز دارای 108 خانه ورزش روستایی است و توانسته ایم با محوریت این خانه ها ورزش را در بافت روستایی توسعه و رونق دهیم ضمن آنکه اماکن ورزشی روستایی از 2 عدد در سال 92 به 26 فضا در سال 99 رسیده است.

وی به افزایش چشمگیر سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در البرز پرداخت و گفت: در این بخش از عدد 3 سمن در سال 92 به رقم قابل توجه و چشمگیر 205 سازمان مردم نهاد رسیده ایم و البرز را به عنوان استانی پیشتاز مطرح کرده ایم.

این مسئول ادامه داد: همچنین در حوزه جوانان ودر پرداخت وام ازدواج نیز استان رشد چشمگیری داشته و اعطای تسهیلات ازدواج در سال 99 به رقم بیش از 32 میلیارد تومان رسیده است.

جانعلی سرانه فضای روباز وسرپوشیده ورزشی البرزرا در سال 92 به ترتیب 27  و17 سانتی متر عنوان کرد و گفت: این عدد در سال 99 به 30  و21سانت متر رسیده است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز اشاره ای هم به عملکرد ورزش استان در سال 99 داشت و گفت:در ایام کرونا تلاش کردیم تحرک و نشاط خانواده ها به دلیل دوری از ورزش حفظ بشود ودر این راستا پویش ها و مسابقات متنوعی را در بستر فضای مجازی برگزار کردیم.

مجتبی جانعلی اظهار کرد: در اکثر رشته های ورزشی ما در فضای مجازی مسابقات خوبی را برگزار کردیم و بعضا این مسابقات در سطح ملی وبین المللی بوده است.

وی به تحولات حوزه عمرانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری تکمیل و جذب اعتبارات عمرانی برای پروژه ها یکی ازمحورهای کاری ما بوده و در این ارتباط با مساعدت وزیر ورزش وجوانان توانستیم اعتباری 15 میلیاردی را برای تکمیل شاخص ترین پروژه استان یعنی سالن 6 هزار نفری کرج تخصیص یافت.

جانعلی ادامه داد: با اختصاص اعتبار لازم مجدد پیمانکار برای این پروژه تعریف شده و تلاش داریم تا پایان دولت تدبیر وامید این فضای ورزشی مهم را به بهره برداری برسانیم.

وی با تبریک سال نو به همه مردم ایران والبرزی ها گفت: امیدوارم سال آینده شاهد ریشه کنی کرونا و عادی شدن شرایط باشیم تا ورزش نیز بتواند به روزهای پررونق وفعال خود بازگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز