سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در گفتگو با برنای سمنان بیان کرد:

برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در هفته جوان

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۱:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۴۳۹۴
برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در هفته جوان
مصطفی مرادی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به بیان برنامه های این اداره کل در هفته جوان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و نیز اعیاد شعبانیه، بیان داشت امسال هفته جوان از تاریخ5لغایت11فروردین ماه سال 1400است که معاونت جوانان با سازمان های مردم نهاد جوانان از ماهها قبل برنامه ریزی های لازم جهت هرچه باشکوه برگزار نمودن برنامه های این هفته را انجام داده اند. و ادامه داد با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت خاص کشور، رویکرد قالب در این هفته برگزاری برنامه ها در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در این راستاست.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: بر این اساس مسابقات کتابخوانی آنلاین، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، ساخت پادکست های صوتی و کلیپ های تصویری و موشن گرافی از جمله فعالیت های سمن های جوانان در هفته جوان امسال است.

مرادی در خصوص هفته جوان بیان کرد که امسال جشنواره امید و نشاط؛ تقدیر از جوانان برتر استان نیز برگزار خواهد شد و معاونت جوانان به عنوان دبیرخانه این برنامه مهم، از اسفندماه ضمن ارسال فراخوان و استعلام جوانان برتر و سرآمد استان، در یک زمان مناسب مراسم تقدیر از این جوانان را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در هفته جوان شبکه چند رسانه ای جوان پسند نیز به طور رسمی افتتاح خواهد شد و بر اساس آن تولید محتوای رسانه ای اختصاصی اداره کل ورزش و جوانان و نیز سمن های جوانان استان در حوزه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی مرتبط با جوانان در شبکه های اجتماعی با برند جوان پسند منتشر خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در انتها ضمن تقدیر از عملکرد سمن های جوانان در انجام فعالیت های داوطلبانه برای مقابله با ویروس کرونا در طول یک سال گذشته، بیان کرد این فعالیت ها مانند تولید و توزیع بسته های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش و نیز تولید محتوا در این حوزه به طور مستمر و ویژه در هفته جوان نیز ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما