شناسایی ۲۱ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی در آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۴۴۷۲
شناسایی ۲۱ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی در آذربایجان غربی
۲۱ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی در آذربایجان غربی شناسایی شده است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده در صدو هفتمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کووید ۱۹ استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: از امروز واکسیناسیون افراد سالمند ساکن در سرای سالمندان و همچنین جانبازان عزیز استان را آغاز کردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره وضعیت واکسیناسیون علیه بیماری کووید۱۹ در استان افزود: تاکنون ۹ هزار دوز واکسن در استان دریافت شده است که ۵۰ درصد این دوز تزریق شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پس از اتمام واکسیناسیون کادر درمان، سالمندان ساکن در سرای سالمندی و همچنین جانبازان استان، برای بقیه گروه های هدف واکسیناسیون انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: در وضعیت فعلی ۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲ شهر در وضعیت آبی و سایر شهر ها در وضعیت زرد قرار دارند.

آقازاده بیان کرد: استان وضعیت شکننده ای دارد و باید در سال جدید تمهیدات ویژه ای انجام گیرد. در شهرها با وضعیت نارنجی پروتکل ها باید جدی گرفته شود علاوه بر این نیز بحث واکسیناسیون با جدیت پیگیری می شود.

وی درباره شناسایی ویروس جهش یافته انگلیسی افزود: تاکنون ۲۱ مورد ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: در بررسی یکی از پرواز هایی که با مبدا یکی از کشورهای همسایه و به مقصد ارومیه انجام گرفت، از بین ۷۴ مسافر،  ۲ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی شناسایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز