استاندار آذربایجان غربی:

مدیران دستور العمل مسافرت‌های نوروزی را به دقت اجرا کنند

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۴۴۷۷
مدیران دستور العمل مسافرت‌های نوروزی را به دقت اجرا کنند
استاندار آذربایجان غربی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تعطیلات عید را دغدغه اصلی ستاد استانی مقابله با کرونا دانست و گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک بویژه در بین نسل جوان کاهش یافته است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه بیست و هشتم اسفند در یکصد و هفتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال نو، و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مقابله با کرونا، از تلاش و جانفشانی همه دست اندرکاران مقابله با کرونا بویژه کادر درمان و پرستاری قدردانی کرد و افزود: تداوم روند باثبات امروز در گرو رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

وی ادامه داد: هر گاه دستور العمل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی به خوبی اجرا شده شاهد کاهش روند ابتلا به کرونا در استان بودیم.

استاندار آذربایجان‌غربی بر اجرای دقیق دستورالعمل مسافرت های نوروزی تاکید کرد و گفت: همه متولیان امر موظف به اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

شهریاری افزود: وضعیت باثبات امروز شکننده است و همه باید مراقبت کنیم.

وی از فرمانداران خواست تا بر روند دقیق دستورالعمل های بهداشتی بویژه در اقامتگاه های مسافرتی و اماکن تجاری نظارت دقیق داشته باشند.

نظر شما