ساخت مستند تلویزیونی مسیر ماندگار با موضوع کارآفرینی و اشتغالزایی

۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۵۱۳۸
تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی "مسیر ماندگار" گفت: این مستند با موضوع کارآفرینی و اشتغالزایی تولید شده و در هفته جوان در ایام نوروز پخش خواهدشد.
به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان‌غربی گفت: «کارآفرینی» همان فرایند تأسیس یک کسب‌وکار (شرکت) بر مبنای یک فکر و ایده نو است. اکنون در عرصه جهانی افراد خلاق و نوآور به‌عنوان کارآفرینان منشأ تحولات بزرگی در عرصه تولید و خدمات شده‌اند. حتی شرکت‌های بزرگ جهانی برای حل مشکلات خود به کارآفرینان مراجعه می‌کنند. چرخ‌های توسعه اقتصادی با توسعه کارآفرینی حرکت می‌کنند. امریکا اقتصاد خود را مدیون همین افراد است.

وی ادامه داد: یک مستندساز در حوزه کارآفرینی کمک میکند تا به جوانان انگیزه داده بشه تا بتوانند خود را در جامعه یک فرد موثر تلقی کنند

بهمن گلزار در مورد این مستند گفت: مستند تلویزیونی مسیر ماندگار در قالب کار آفرینی و اشتغالزایی در معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آماده شده و قرار است در هفته جوان در تعطیلات نوروزی در تلویزیون و همچنین از شبکه‌های اجتماعی پخش شود.

وی افزود: این مستند، طرحی برای شناساندن جوانانی است که از بانک کارآفرینی امید تسهیلاتی را در رشته‌های مدنظر دریافت و مورد حمایت قرار گرفتند و با استفاده از این تسهیلات، اقدام به اشتغالزایی برای سایر جوانان کرده اند.

گلزار اضافه کرد: در ساخت این مستند، اداره کل ورزش و جوانان استان و معاونت فرهنگی و امور جوانان حمایت داشتند و برای ساخت این مستند، ما را دلگرم کردند.

بهمن گلزار از دهه هشتاد موسسه‌ای با محوریت فرهنگی هنری تاسیس نموده که در رشته‌های فیلمسازی و کارگردانی ، ساخت فیلم‌های کوتاه و سینمایی و مستند سازی در هر حوزه‌ای، فعالیت تخصصی در زمینه  موسیقی ، اجرای برنامه های هنری و برگزاری کنسرت  و مراسمات ملی و غیره رو دنبال می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز