باصدور پیامی؛

تبریک مدیرکل ورزش و‌ جوانان لرستان به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۵۹۳۹
تبریک  مدیرکل ورزش و‌ جوانان لرستان به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و  هفته جوان
حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را تبریک گفت.

به گزارش حخبرگزاری برناازلرستان؛در پیام تبریک  امان الهی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان چنین آمده است:

             «بسم الله الرحمن الرحیم»

إنَّ اللّه یُحِبُّ الشّابَّ الَّذى یُفنى شَبابَهُ فى طاعَةِ اللّه

خداوند جوانى که جوانى اش را در اطاعت از او بگذراند دوست دارد

جوانی گاه حرکت و پویایی و نگاه بالنده برای حرکت بسوی فردایی روشن است، فردایی که با تلاش و کوشش و در سایه ایمان والا، تخصص، تفکر علمی و مشارکت اجتماعی جوانان در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی محقق خواهد گردید.

بی شک بهره گیری از ظرفیت عظیم جوانان پاک و توانمند ایران اسلامی زمینه ساز دستیابی به بالندگی و موفقیت‌های ارزشمند و غرورآفرینی است که در هر برهه‌ای از زمان موجب اعتلاء، اقتدار و سربلندی میهن عزیز اسلامیمان می‌شود.

کشف صحیح و بارور نمودن این استعداد‌ها به منظور بهره وری شایسته ازتوانمندسازی ایشان در عرصه‌های مهم علمی و فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... وظیفه خطیری است که بر عهده هدایت گران این وادی است.

انقلاب شکوهمند اسلامی بستری را فراهم نمود تا جوانان عزیز ما با نوآوری و بهره گیری از فرصت بدست آمده نقش شایسته‌ای را در عرصه‌های مختلف ایفاد نمایند و حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است و جوانان ایران اسلامی به تاسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از حرم اهل بیت آگاهانه در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کردند و به یمن برکت حضور همین جوانان بود که هیچ گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسید و امروزه با تکیه بر همین جوانان و رشادت‌های آنان در سنگر‌های مختلف شاهد رشد و بالندگی ایران عزیز اسلامی در تمامی زمینه‌ها هستیم. جوانان شهید مدافع حرم، جوانان جانباز و ایثارگر، ورزشکاران و قهرمانان و نخبگان جوان کشور ذخایر ارزشمند گاه جوانی برای این خاک پاک هستند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بخصوص جوانان مؤمن، فرهیخته، ولایی و توانمند استان عزیزمان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است جوانان و نوجوانان ولایتمدار لرستان با عزمی ملی و راسخ در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی بعنوان «تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها» نامگذاری گردیده با روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند.

انشاءالله...

 حشمت الله امان الهی

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز