پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز جوان

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۶۳۰۰
پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز جوان
سه کشتی‌گیر ناشنوای استان آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.استاندار آذربایجان غربی در پیامی ولادت حضرت علی اکبر(ع) جوان تاریخ ساز عاشورا و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی؛ در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع) که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده را مغتنم شمرده و با تاکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی با پشتوانه عظیم معنوی در عرصه های مختلف توسعه تاثیر گذار بوده اند، امید می رود با قدر دانستن از این موهبت، کشور بیش از پیش از توانمندی آنان برای استمرار تثبیت اقتدار ملی بهره گیرد.

بی شک آینده جامعه چشم به راه حضور و فعالیت سازنده جوانان است. در این راستا همه تلاش خود را بکار گرفته ایم تا در عرصه های مدیریتی از ظرفیت جوانان توانمند استان بهره گیریم و با همه سختی هایی که در این مسیر بود بخشی از اهداف تحقق یافت و امیدواریم که تفکر بهره گیری از نیروی جوان در دستیابی به توسعه پایدار در این خطه از ایران عزیز به مدد همه دست اندرکاران بیش از پیش عملیاتی گردد.

فعالیتهای شبانه روزی توام با خلاقیت، مسئولیت شناسی و فداکاری جوانان در عرصه مقابله با کرونا در آذربایجان غربی نمود برجسته دارد و امید می رود تا این تلاش صادقانه با حمایت مسئولین تا ریشه کن شدن این ویروس تداوم یابد.

 ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان بویژه جوانان عزیز استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت می گویم و موفقیت، سربلندی و بهروزی شما را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز