متخلف بودن ۲۵ درصد از ترددهای جاده ای استان آذربایجان‌غربی در نوروز

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۶۷۴۴
متخلف بودن ۲۵ درصد از ترددهای جاده ای استان آذربایجان‌غربی در نوروز
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از متخلف بودن ۲۵ درصد از ترددهای جاده ای در نوروز سالجاری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر گفت: براساس آمار ثبت شده توسط سامانه‌های هوشمند این مرکز از مجموع ترددهای جاده ای استان بالغ بر ۲۵ درصد متخلف بوده که سرعت غیرمجاز رتبه نخست را داراست.

بابک قهرمانی ادامه داد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در حدود ۴/۵ میلیون تردد در محورهای ارتباطی استان انجام شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل بیش از ۶۶ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ساعت ۲۱-۲۲ زمان اوج تردد در محورهای ارتباطی استان طی اجرای طرح نوروز ۱۴۰۰ است، اضافه کرد: از مجموع ترددهای انجام شده ۴ میلیون تردد مربوط به خودروی سواری و وانت بار و مابقی نیز مربوط به ناوگان عمومی مسافر و بار است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ۸۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است که محورهای میاندوآب –ملکان، بوکان –سقز، مرند –ایواوغلی و شهید کلانتری بیشترین ترددهای ناوگان ورودی و خروجی از استان را به خود اختصاص دادند.

نظر شما