توزیع ۱۰ هزارنسخه اقلام تبلیغاتی در کردستان

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۷۱۲۲
توزیع ۱۰ هزارنسخه اقلام تبلیغاتی در کردستان
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از توزیع 10 هزارنسخه انواع اقلام تبلیغاتی درایام تعطیلات نوروز در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ گردشگری و صنایع دستی کردستان، یعقوب گویلیان ا در این خصوص گفت: در راستای ارائه خدمات راهنمایی و اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی از ابتدای تعطیلات تاکنون 10 هزارنسخه انواع اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل، نقشه گردشگری استان و شهرستان‌ها، بروشور تک برگی معرفی آثار تاریخی و موزه های استان، کتابچه راهنمای گردشگری استان، سی دی معرفی جاذبه ها و ... توزیع شده است.

او با اشاره به فعالیت بیش از 30 نفر راهنما مستقر در موزه ها و آثار تاریخی استان عنوان کرد: این اقلام در 11 دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستانها، مراکز اقامتی و موزه های استان توزیع و در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

گویلیان به تقویت سایت اطلاع‌رسانی اداره‌کل اشاره کرد و افزود: «در راستای تقویت و فعالیت بیشتر در فضای مجازی سایت اداره کل نیز از ابتدای تعطیلات نوروز در حال بروز رسانی است و این روند تا تکمیل شدن تمامی بخش های این سایت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، فعالیت در زمینه معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری کردستان را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: «برای معرفی بهتر و بیشتر جاذبه ها و توانمندی‌های استان همکاری تمامی ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر و مردم استان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز