به دنیا آمدن نوزاد مریوانی در داخل آمبولانس اورژانس

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۷۱۴۱
به دنیا آمدن نوزاد مریوانی در داخل آمبولانس اورژانس
مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گفت: مادر باردار اهل روستای "به‌رده سپی" (سنگ سفید) این شهرستان قبل از رسیدن به بیمارستان در آمبولانس پایگاه فوریت های پزشکی زایمان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛دکتر منصور فیضی اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به پایگاه فوریت های پزشکی شهر"چناره" مبنی بر درد شدید یک مادر باردار در روستای  "به‌رده سپی" (سنگ سفید) بلافاصله آمبولانس فوریت ها به همراه ۲ نفر تکنسین به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع نیروهای فوریت پزشکی مادر باردار به آمبولانس منتقل تا جهت زایمان به بیمارستان انتقال داده شد که در طول مسیر درد زایمان این مادر باردار تشدید و نوزاد دختر وی متولد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان یادآور شد: بلافاصله تکنسین های فوریت های پزشکی با اقدامات به موقع جان مادر و نوزاد را نجات داده و با انجام مراقبت های بعد از زایمان، مادر و نوزاد با حال عمومی مساعد به بیمارستان بوعلی شهرستان مریوان انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت مادر و نوزاد خوب گزارش شده و هر ۲ نفر در بیمارستان بستری هستند که بعد از انجام آزمایشات لازم از بیمارستان ترخص می شوند.

روستای  "به‌رده سپی" (سنگ سفید) از روستاهای سخت‌گذر و در ۴۰ کیلومتری شهر مریوان واقع شده است.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز