رییس قوه قضاییه در سفربه لرستان:

سفر به لرستان در راستای ماموریت اصلی دستگاه قضا ، اجرای عدالت است / یک هیئت ۲۲ نفره در هفته‌های گذشته مسائل و‌ مشکلات قضایی لرستان را بررسی کرده‌اند

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۸:۵۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۷۶۶۳
سفر به لرستان در راستای ماموریت اصلی دستگاه قضا ، اجرای عدالت است / یک هیئت ۲۲ نفره در هفته‌های گذشته مسائل و‌ مشکلات قضایی لرستان را بررسی کرده‌اند
آیت الله سیدابراهیم رئیسی گفت: امیدوارم سفر به استان لرستان منشأ گشایش برای زندگی مردم و کارکنان قضایی این استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح روز سه شنبه در بیست و پنجمین سفر استانی خود وارد لرستان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی لرستان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه نیمه شعبان، اظهارکرد: ان‌شاالله خداوند متعال در سال جدید برکات خود را بر مردم استان لرستان، کشور عزیزمان، نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت اسلامی نازل فرماید.

آیت‌الله رئیسی همچنین مردم استان لرستان را مردمی متدین، شهیدپرور، باصداقت و باصفا توصیف و به مفاخر بزرگ و نام‌آور این استان ادای احترام کرد.

رئیس دستگاه قضا ضمن ابراز تاسف از تاخیر در انجام سفر به لرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجازه حضور در اجتماعات مردمی مرکز استان لرستان و شهرستان‌های آن را به ما نمی‌دهد لکن امیدواریم در فرصتی دیگر شرایطی فراهم شود که بتوانیم در خدمت مردم عزیز این استان باشیم و از نقطه نظرات ارزشمند آنها بهره‌مند شویم.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به بررسی مسائل و وضعیت قضایی استان لرستان از سوی هیئت ۲۲ نفره قضایی طی هفته‌های گذشته،خاطر نشان  کرد: در جلسه شورای قضایی لرستان که در استان با حضور نماینده مقام معظم رهبری و استاندار و سایر مسئولان برگزار خواهد شد، مشکلات احصا شده طرح و نسبت به رفع آن دسته از مشکلات که در استان قابل حل است تصمیمات مقتضی اتخاذ و پیگیری سایر مسائل در مرکز دنبال خواهد شد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه دیدار با قضات و کارکنان قضایی، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر به استان لرستان هستند، متذکر شد که این دیدارها از آنچه که ما باید در خدمت مردم عزیز استان لرستان باشیم کفایت نمی‌کند.

رئیس قوه قضاییه ضمن ابراز امیدواری از اینکه سفر به استان لرستان منشأ گشایش برای زندگی مردم و کارکنان قضایی این استان باشد، گفت: امیدواریم این سفر در راستای ماموریت اصلی دستگاه قضا که همان اجرای عدالت است موثر واقع شود.

رئیس دستگاه قضا ضمن ادای احترام به ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان لرستان و خانواده‌های معزز آنها و ایثارگران و جانبازان این استان، از آنها به عنوان سندهاى زنده جانفشانى و مقاومت و ایستادگى در راه حق یاد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز