نماینده ولی فقیه در استان یزد:

سه عامل مهم در تقویت کشور و حل موانع در راستای تحقق شعار سال

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۷۶۶۶
آیت الله ناصری یزدی همت بلند، برنامه ریزی در زندگی و استحکام رای را به عنوان سه عامل تقویت کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله "محمدرضا ناصری یزدی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد صبح امروز سه شنبه دهم فروردین در مراسم اجلاسیه دومین کنگره ملی 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد گفت: مناسبت امروز دهم فروردین، سالروز قیام مردم یزد و برگزاری چهلمین روز قیام مردم تبریز است که مردم یزد در این روز حماسه آفریدند و تمامی اقشار مردم در استان نیز در این حرکت حضور داشتند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار کرد: بسیاری از عقب ماندگی های ما به دلیل خصلت های تنگ نظری، عدم وجود راهکار در زندگی، ضعف در رای است و در صورتی که این سه عامل تقویت شود به سمت تعالی پیش می رویم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: این حدیث می تواند ما را در تحقق شعار سال کمک کند و بسیاری از مشکلات را در راه پیشرفت کشور حل کند.

آیت الله ناصری همچنین افزود : همانطور که در روایت بیان شده یکی از مشکلات عدم ثبات در رای است که در زمینه مدیریت در کشور ما به دلیل ضعف در تصمیم گیری بسیاری از مشکلات بوجود آمده است و در صورتی می توانیم به اقتدار برسیم که در تصمیم گیری های خود مصمم باشیم.

وی در پایان عنوان: امروز تصمیم گیری مقام معظم رهبری و پیشگیری ایشان در مسائل توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز