استاندار یزد:

برگزار کنگره شهدا ادای دینی کوچک به بلندهمتی این شهدا و جایگاه رفیع شهدا است

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۴:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۷۶۷۳
طالبی با اشاره به هدف کنگره ملی شهدای استان یزد در راستای خدمت رسانی گفت: برگزار کنگره شهدا ادای دینی کوچک به بلندهمتی این شهدا و جایگاه رفیع شهدا است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد صبح امروز سه شنبه دهم فروردین در مراسم اجلاسیه دومین کنگره ملی 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد که در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد برگزار می‌شود، گفت: یزد به خوبی با فرهنگ عاشورا و شهادت آشنا است و ذکر امام حسین (ع) ذکر همیشگی این مردم است و در هر محفلی بیان می شود .

وی افزود: یاران حسین عاشقان شهادت هستند و برای حق ایستادگی می کنند و این گام بارها در تاریخ تکرار می شود.

استاندار یزد بیان کرد: این استان میزبان 4 هزار پرچم سرخ به عنوان حرکت حق خواهی است و شهیدانی که هریک به تنهایی چراغ هدایت گر مسیر هستند.

طالبی همچنین اظهار کرد: برگزار کنگره ادای دینی کوچک به بلندهمتی این شهدا و جایگاه رفیع شهدا است.

وی گفت: ما در کنار هم این کنگره را از شعار زدگی جدا کردیم و با هدف خدمت به مردم در این مسیر گام برداشتیم و از طریق همدلی و انسجام توان ما صدچندان شده است و با مشترکاتی همچون شهدا و دفاع مقدس در این مسیر حرکت می کنیم و با هم افزایی و هم افزایی مشکلات را از پیش بر می داریم.

استاندار یزد تصریح کرد:امروز پایان کنگره نیست و کنگره ای که با مفهوم جهاد همراه شده می تواند آغازی بر تحول و خدمت رسانی بیشتر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز