به مناسبت روز طبیعت:

سه اکیپ سیار آتش نشانی در چند نقطه از سطح شهر سنندج مستقر می شوند

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۷۶۸۱
سه اکیپ سیار آتش نشانی در چند نقطه از سطح شهر سنندج مستقر می شوند
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از مستقر شدن سه اکیپ سیار آتش نشانی در چند نقطه از سطح شهر سنندج همزمان با روز طبیعت خبر داد و گفت: این سه اکیپ در پلیس راه سنندج - همدان، میدان جهاد به سمت جاده کرمانشاه و پارک کودک مستقر می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: هر ساله بر اساس سنت دیرینه شهروندان در روز 13 فروردین به دامن طبیعت روی می آورند.

صالح زندی بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از چرخه گسترش این بیماری انتظار می رود که شهروندان همانند سال های گذشته از تجمع در دامان طبیعت و فضاهای سبز خودداری نمایند تا شاهد افزایش شمار بیماران نباشیم.

وی گفت: این سازمان براساس رسالت کاری خود و در راستای کاهش حوادث و امدادرسانی بموقع به شهروندان تمهیدات لازم را به مناسبت روز طبیعت صورت داده است.

وی از استقرار سه اکیپ سیار آتش نشانی در چند نقطه از سطح شهر سنندج همزمان با روز طبیعت خبر داد و گفت: این سه اکیپ در پلیس راه سنندج - همدان، میدان جهاد به سمت جاده کرمانشاه و پارک کودک مستقر می شوند.

وی افزود: علاوه بر استقرار این سه اکیپ سیار، نیروهای عملیاتی سازمان در 8 ایستگاه در سطح شهر در آماده باش کامل هستند.

زندی اعلام کرد: روشن کردن آتش در مراتع و احتمال آتش سوزی، سقوط کودکان از ارتقاع، غرق شدن در رودخانه از جمله حوادث تلخی است که شهروندان باید در روز طبیعت با رعایت نکات ایمنی از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

زندی به شهروندان سنندجی توصه نمود: در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و حریق از محل حادثه فاصله گرفته و ضمن حفظ خونسردی با سامانه 125 تماس حاصل نموده تا اکیپ های استقرار یافته در نزدیکترین به محل حادثه اعزام شوند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همچنین تاکید کرد: در صورت روشن کردن آتش نسبت به اطفاء آن با خاک و آب اقدام نموده و از روشن کردن آتش در کنار درختان و دکل های فشار قوی برق خودداری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز