دیدار استاندار با علمای برجسته حوزه علمیه مشهد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۴:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۷۷۶۱
دیدار استاندار با علمای برجسته حوزه علمیه مشهد
استاندار خراسان رضوی همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) در دیدارهایی جداگانه با حضرت آیت الله رجبعلی رضازاده از عالمان برجسته و اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان و آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی استاد خارج حوزه علمیه مشهد، گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در این دیدارهای جداگانه با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با اشاره به تعیین تکلیف طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی بعد از سال‌ها، اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف و تعاملات صورت گرفته این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقریبا یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در حاشیه شهر مشهد ساکن هستند، گفت: در حال تهیه طرح تفصیلی حاشیه شهر مشهد و به دنبال هویت دادن به این مناطق هستیم. با این طرح مردم در نوسازی حاشیه شهر مشارکت خواهند کرد و اعتبار چهار هزار میلیارد تومانی از سوی دولت هم برای حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.

وی همچنین به موضوع سفرهای شهرستانی پرداخت و گفت: با حضور در شهرستان‌ها، تمام شهرها و تعدادی از روستاهای محروم را بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با اهالی نیازهای مردم را احصاء می‌کنیم.

معتمدیان تاکید کرد: جلب رضایتمندی مردم از رویکردهای سفرهای شهرستانی است. لذا اقدامات خوبی آغاز شده تا افزایش سرعت خدمتگذاری به مردم را شاهد باشیم.

آیت الله رجبعلی رضازاده ضمن تشکر از برنامه‌های استاندار خراسان رضوی گفت: حل مشکلات مردم بسیار مفید است.

آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی استاد خارج حوزه علمیه مشهد هم با قدردانی از اقدامات استاندار خراسان رضوی به ویژه سفرهای شهرستانی اظهار کرد: فعالیت شما به حمدالله چشم گیر است و خیلی زحمت کشیده می‌شود. امیدواریم ان‌شاءالله موفق باشید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز