نماینده ولی فقیه در لرستان :

نرخ بالای بیکاری و تعطیلی واحدهای مختلف در لرستان / اعطای تسهیلات با نرخ پایین به کشاورزان لرستان در دستور کار قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۷۸۴۰
نرخ بالای بیکاری و تعطیلی واحدهای مختلف در لرستان /  اعطای تسهیلات با نرخ پایین به کشاورزان لرستان  در دستور کار قرار گیرد
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: هفت هزار میلیارد تومان خسارات باقی مانده از سیل، عدم تخصیص آب به میزان کافی و تنها ۲۳ درصد زمین آبی از مشکلات لرستان است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار مردمی رییس قوه قضاییه در سالن جلسات جهاد کشاورزی، اظهار کرد: انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی در راس این قوه و رویکرد مستمر همراه با تلاش بی وقفه در انقلاب ستودنی و سبب امید به دلدادگان نظام است.

اوافزود: لرستان خاستگاه علما، عرفا و اندیشمندان در حوزه‌های مختلف است و ایثار مردم قبل و بعد پیروزی انقلاب و تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید به کشور گواهی روشنی بر پایبندی مردم این دیار به انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: همانطور که رییس‌ قوه قضاییه مطلع هستند لرستان دارای ظرفیت بالایی است و اقشار مردم مطمئن باشند که حجت الاسلام رییسی بر مزیت و راه‌های برون رفت از مشکلات آگاه و توانا هستند.

او بیان کرد: ۱۱ میلیارد مترمکعب آب، ۸۰۰ هزار هکتار زمین زراعی، پنجمین استان در بارش باران، ۳۱ گونه گیاهان دارویی و رتبه نهم کشوری در این حوزه و رتبه نخست معادن از ظرفیت های خوب لرستان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: نظام اسلامی خدمات قابل قبولی به لرستان ارائه داده اما نرخ بالای بیکاری و تعطیلی واحدهای مختلف این استان را در برگرفته است.

او عنوان کرد: هفت هزار میلیارد تومان خسارات باقی مانده از سیل، عدم تخصیص آب به میزان کافی و تنها ۲۳ درصد زمین آبی از مشکلات لرستان است و ۴۰ منطقه حاشیه نشین در استان وجود دارد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: بررسی وقوع درگیری های مسلحانه، رسیدگی به مشکلات کارخانجات، توجه به واحدهای تولیدی، جبران خسارات سیل، تکمیل سدهای در دست احداث، استفاده از اعتبار صندوق توسعه ملی برای آبیاری نوین و اعطای تسهیلات با نرخ پایین به کشاورزان لرستان باید دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: با هم‌افزایی و همدلی می‌شود مشکلات را برطرف کرد همچنین دستگاه قضای و نیروی انتظامی کمبودهایی دارند و با اختصاص بودجه می‌توانند نرم‌افزار های مناسب را تهیه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز