انتخابات نماد دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران است

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۷:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۷۹۲۶
انتخابات نماد دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان این‌که ۲ هزار و ۸۳۴ روستا در سطح استان واقع‌شده، گفت: انتخابات شوراهای اسلامی روستا از این تعداد در ۲ هزار و ۱۹۲ روستای استان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی  در سمینار معاونین فرمانداران استان ضمن تبریک سال جدید و تشکر از زحمات معاونین فرمانداران و بخشداران استان در اجرای مراحل مختلف انتخابات در استان، اظهار داشت: انتخابات نماد دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران است و مردم می‌توانند با شرکت در این مهم در امورات کشور نقش به سزایی داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها از شانزدهم فروردین‌ماه، خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، امانت‌داری و بی‌طرفی اصول مهم انتخاباتی هستند که بایستی مدنظر فرمانداران، معاونان فرمانداران و بخشداران قرار گیرد تا زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی امنیت انتخابات را موضوعی مهم دانست و عنوان کرد: دشمنان نظام و جمهوری اسلامی ایران در همه حال به دنبال تفرقه‌افکنی در میان ملت هستند تا به پایه‌های نظام صدمه بزنند ازاین‌رو انتظار می‌رود مسئولان با آگاهی بخشی به مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کنند.

مصطفوی تأکید کرد: روستاهایی که دارای ۲۰ خانوار یا یک صد نفر جمعیت هستند بایستی انتخابات شوراهای اسلامی روستا را برگزار کنند. ۲ هزار و ۸۳۴ روستا در سطح استان واقع‌شده که انتخابات در ۲ هزار و ۱۹۲ مورد برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی، ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت افراد متخصص شاهد حضور حداکثری در روند ثبت‌نام شوراهای روستا باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز