ستاد نوروزی کردستان پویا و قابل تقدیر است

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۸۰۷۷
ستاد نوروزی کردستان پویا و قابل تقدیر است
بازرس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در سفر به کردستان، ستاد نوروزی استان را در تمامی بخش‌ها پویا، پر تلاش و قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ علیرضا احمدی‌شریف در نشستی با مدیرکل استان گفت: در بازدید از مراکز خدماتی و فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان، پویایی و سرزندگی خاصی دیده شد که نشان از برنامه‌ریزی صحیح و اصولی برای ایام تعطیلات نوروز در اوضاع شیوع ویروس کرونا است.

احمدی‌شریف افزود: در انعکاس تلاش‌ها و خدمات مناسب ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان به گردشگران نوروزی به معاونت گرشگری کشور درنگ نخواهم کرد و پیگیر صدور تقدیرنامه خواهم بود.

بازرس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور به تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر ولی تیموری معاون گردشگری کشور در زمینه پرداخت تسهیلات به تاسیسات گردشگری که از شیوع ویرس کرونا دچار ضرر و زیان شده‌اند اشاره و عنوان کرد: «ارائه آمار صحیح و درست توسط استانها کمک شایانی به برنامه‌ریزان حوزه صنعت گردشگری کشور خواهد کرد.

یعقوب گویلیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از حمایت‌های وزارت میراث‌فرهنگی به ویژه دکتر علی‌اصغر مونسان و دکتر ولی تیموری از بخش‌های مختلف در استان قدردانی کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه طبیعت‌گردی و بوم‌گردی در استان جزء برنامه های سال 1400 است.

او حمایت از بخش‌های مختلف صنعت گردشگری در دوران شیوع ویروس کرونا را حائز اهمیت برشمرد و افزود: «برای پیش برد اهداف و برنامه ها در پسا کرونا از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان توجه به کسب و کارهای کوچک در صنعت گردشگری در پسا کرونا را یکی از برنامه‌های اداره‌کل عنوان کرد و گفت: هم اکنون در سطح استان مراکز اقامتی بسیار مناسبی وجود دارد و مجوزهای زیادی در این حوزه صادر شده است که در صورت به بهره برداری رسیدن وضعیت اماکن اقامتی استان در سطح مطلوبتری قرار خواهد گرفت.

گویلیان به حضور پر رنگ استان کردستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران اشاره کرد و افزود: کردستان بیشتر از سایر استان‌های کشور نیازمند حمایت وزارت میراث‌فرهنگی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف است.

در ادامه این دیدار علیرضا احمدی‌شریف با همراهی آرمان وطن دوست معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان با حضور در مراکز خدمات‌رسان به گردشگران نوروزی و موزه‌های استان با دست‌اندرکاران و فعالین ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان دیدار و گفتگو کرد.

 

نظر شما