رییس ورزش وجوانان پلدختر :

دستگاه های اجرایی پلدختر اقدامات خود را در بحث اشتغال جوانان طی سال جدید ساماندهی کنند

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۸۲۲۰
دستگاه های اجرایی پلدختر اقدامات خود را در بحث اشتغال جوانان طی سال جدید ساماندهی کنند
امید کاییدی خواستار همکاری دستگاه های اجرایی پلدختربا اداره ورزش وجوانان در بحث خدمت رسانی به حوزه اشتغال جوانان شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کایدی روز چهار شنبه در نشست با تعدادی از جوانان و جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان پلدختر که با حضور فرماندار پلدختربه مناسبت هفته جوان برگزارشده بودبا تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته جوان ومیلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) ،اظهارکرد: با توجه به بحث خسارات سیل و شیوع کرونا ورزش پلدختردچار  مشکلات فراوانی شد ولی با این همه طی چهارماه اخیر فعالیت های ورزشی در رشته هایی مثل کاراته ،تکواندو فوتبال فوتسال بانوان  انجام گرفته است که قهرمانی این ورزشکارانی در این رشته ها  جای امیدواری دارد .

او با اشاره به برنامه های ورزش وجوانان پلدختر در بحث جوانان، افزود:  دستگاه هایی مثل کمیته امدادامام (ره) و جهاد کشاورزی و... تسهیلاتی در زمینه اشتغال جوانان ارائه داده اند ولی اقداماتشان  ساماندهی نشده است.

رییس ورزش وجوانان پلدختر با تاکید برلزوم ساماندهی اقدامات دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص خدمات رسانی به حوزه جوانان   ،تصریح کرد:  انتظار داریم اقداماتی مانند بحث تسهیلات اشتغال زایی ،وام های ازدواج و... که طی 1400 در حوزه جوانان قرار است توسط این دستگاه ها انجام گیرد ساماندهی شوند  تاورزش وجوانان  در شش ماه اول سال  بتواندعملکرد خوبی در این زمینه ارائه دهد.

کایدی خاطر نشان کرد: تمام سعی و تلاشمان را بکار خواهیم گرفت  تا در شش ماهه اول سال اقدامات موثری  در رفع مشکلات  جوانان از جمله موضوع مهم اشتغال را با کمک سایر دستگاه شهرستان انجام دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز