بازدید نوروزی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از خبرگزاری برنا

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۰۰:۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۸۳۷۶
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از دفتر خبرگزاری برنا یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در دیداری نوروزی و به مناسبت هفته جوان در محل مشترک دفتر خبرگزاری برنا و موسسه مردم نهاد عمارت هنرپارسی حضور پیدا کرد.

وی در این دیدار ضمن گفتگو با "بهنام خواجه امینیان" سرپرست خبرگزاری برنا در استان و مدیرعامل موسسه هنرپارسی، در جریان آخرین برنامه‌ها و فعالیت‌های این مجموعه در سال 1400 قرار گرفت.

وی در این دیدار ضمن آشنایی با مشکلات و مسائل این مجموعه فرهنگی رسانه ی، نسبت به پیگیری برخی مسائل قول مساعد داد.

صالحی در این دیدار ضمن تاکید به نزول اعتماد عمومی و مردم به رسانه ها و جریان های سیاسی، ابراز امیدواری کرد تا رسانه های استان در راستای اعتماد آفرینی و جلب مشارکت در سال جاری به خصوص ماه‌های منتهی به انتخابات 1400 گام موثری بردارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در این دیدار همچنین ابراز امیدواری کرد با تدبیر دولت تا شروع فصل زمستان عموم مردم در برابر بیماری کرونا واکسینه شوند.

گفتنی‌ست علی صالحی اولین میهمان استودیو گفتگو خبرگزاری برنا استان یزد به پرسش خبرنگاران برنا پاسخ داد که بزودی فایل تصویری این گفتگو منتشر خواهد شد.

همچنین علی صالحی در این دیدار از فعالیت های موسسه مردم نهاد هنرپارسی در سالهای اخیر تقدیر و تاکید کرد: در این سال ها برنامه های موسسه مردم نهاد بادقت، نکته سنجی و در فضای کاملا فرهنگی و هنری برگزار شده و شکل حضور میهمانان مدعو، موضوعات ارائه شده و حتی مخاطبان نشان از وجود تفاخر در اندیشه اعضای این موسسه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز