باحضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ونماینده الیگودرز انجام گرفت؛

اهدای ۶ هکتار زمین جهت احداث مجتمع ورزشی بانوان الیگودرز توسط شورا شهر

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۸۴۸۶
اهدای ۶  هکتار زمین جهت احداث مجتمع ورزشی بانوان الیگودرز  توسط  شورا شهر
با پیگیری های نماینده الیگودرزو اداره کل ورزش و جوانان و موافقت و همراهی شورای شهر و شهرداری الیگودرز 6 هکتار زمین جهت احداث مجتمع بانوان به اداره کل ورزش و جوانان لرستان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ در جلسه ای که در شورای شهر الیگودرز باحضور حشمت الله امان الهی  مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز در  مجلس شورای اسلامی، ماشااله نعمتی فرماندارالیگودرز اعضای شورا وشهردارالیگودرز   برگزار شده بود   6  هکتار زمین جهت احداث مجتمع بانوان در این شهرستان  اهداشد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان دراین جلسه ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های خدابخشی نماینده الیگودرز  و توجه فرماندار به امور ورزشی از نگاه مثبت اعضای شورای شهر الیگودرز در جهت توسعه فضاهای ورزشی شهرستان سپاسگذاری  کرد و گفت: برای داشتن جامعه ای پویا، شاداب و سالم و همچنین درراستای توجه بیشتر به بحث اوقات فراغت جوانان به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز داریم تا از آسیب های اجتماعی کاست و در کنار آن ورزش بانوان در کنار ورزش آقایان  برای این استان و کشور افتخار آفرینی کنند.

 رییس شورای شهر نیز با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم الیگودرز در راستای نگاه ویژه به اجرای پروژه های عام المنفعه گفت:  با توجه به لزوم همراهی و همدلی برای توسعه شهر امیدواریم با پیگیری های دکتر خدابخشی این پروژه در کمترین زمان اجرا شود و بانوان الیگودرز از آن بهره مند شوند.

در این جلسه نماینده مردم الیگودرز نیز با اشاره به منافع احداث این مجموعه و ضمن قدردانی از همراهی  اعضای شورای شهر و شهردار گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور  قطعا فرصت های جذب اعتبارات برای اجرای اینگونه پروژه ها کمتر پیش می آید و بی گمان با همدلی باید از این فرصت ها به نفع شهر  و مردم استفاده نماییم .

خدابخشی  گفت: برای رفع مشکلات شهرداری و‌ کمک به این نهاد  از ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.

لازم به ذکراست نتیجه این جلسه واگذاری 6هکتار زمین شهری جهت احداث مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان الیگودرز می باشد که تحت عنوان عیدی بزرگ اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز