چند درصد مبتلایان به کرونا از ابتدا تاکنون در کشور فوت کرده اند؟

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۸۵۲۹
چند درصد مبتلایان به کرونا از ابتدا تاکنون در کشور فوت کرده اند؟
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی کشور تا امروز اعلام شد که طبق این آمار اعلام شده تاکنون حدود 3.30 درصد مبتلایان به کرونا تاکنون در کل کشور فوت کرده اند .

به گزارش برنا؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت:از دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۷۱ نفر از آنها بستری شدند با این حساب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۱۴ نفر رسید.

او افزود:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۷۵۹ نفر رسید.

بدین ترتیب 3.30 درصد از تعداد کل مبتلایان رسمی در کشور به کرونا از ابتدا تاکنون با احتساب آمار امروز فوت کرده اند.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۶۲۶ هزار و  ۱۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و سه هزار و ۹۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در حال حاضر ۳۲ شهرستان قرمز و ۸۵ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است و همچنین ۲۷۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز