نیروی انتظامی استان یزد خبر داد:

ممنوعیت ورود به پارک ها و تفرجگاه های یزد در روز طبیعت

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۸۵۵۸
ممنوعیت ورود به پارک ها و تفرجگاه های یزد در روز طبیعت
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و توقف هرگونه وسایل نقلیه مقابل تمام پارک ها بوستان ها و تفرجگاه های استان در ۱۳ فروردین ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "منوچهر نصیری"جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اعلام خبر ممنوعیت ورودوسائل نقلیه به پارک‌ها، بوستان‌ها  تفرجگاه‌های استان در روز 13 فروردین، بیان داشت:به منظور پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و برابر شصت و دومین مصوبه ستاد ملی مقابله با این ویروس، برپایی هرگونه دور همی و تجمع در بوستان ها، فضای سبز و پارک ها در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه درب ورودی مراکز تفریحی و پارک ها در روز طبیعت توسط شهرداری ها و دهیاری ها بسته خواهد شد، افزود: بی شک همکاری و مشارکت مردم در عدم حضور در به این گونه مراکز تفریحی و پارک ها و ... نقش موثری در کاهش شیوع ویروس کووید 19 خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: هر اقدامی که از سوی پلیس و سایر دستگاه‌ها صورت می‌گیرد صرفابرای حفظ سلامتی شهروندان است و ما از مردم فهیم استان درخواست داریم با رعایت قوانین یاری‌گر مسئولان در کنترل شیوع ویروس کرونا باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز