جوان باید روحیه مطالبه گر داشته باشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۸۶۹۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با مجمع تشکلهای مردم نهاد جوانان استان: همواره در اجرای فعالیتهای فرهنگی پیشگام باشید.

به گزارش برنا ؛ اعضای مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان خراسان شمالی روز چهارشنبه 11 فروردین 1400 به مناسبت هفته جوان با حجت الاسلام و المسلمین نوری ، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار کردند . در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه بجنورد صورت گرفت ، در ابتدا تعدادی از اعضای مجمع سمن های استان به بیان نظرات و گزارشات خود پرداختند و در ادامه مصیب اکبرزاده ( سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ) گزارش عملکرد حوزه جوانان را ارائه نمودند.

امام جمعه بجنورد در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، هفته جوان و سال نو و همچنین تبریک مسئولیت جدید به سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از جوانان خواستند همواره روحیه مطالبه گری خود را تقویت نمایند.

وی همچنین از اهمیت بالای مسائل فرهنگی در امور مدیریتی سخن گفتند و خواستار توجه و حمایت ویژه به این حوزه و همچنین توجه به ارزشهای فرهنگی جامعه نمودند و در جمله ای خطاب به تمامی تشکلهای مردم نهاد جوانان استان از آنها خواستند همواره در اجرای فعالیتهای فرهنگی پیشگام باشند.

ایشان در پایان به توسعه و ترویج ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی اشاره نمودند و متذکر شدند که اخلاق در ورزش و حفظ ارزشهای والای اسلامی و کرامت انسانی باید در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز