مربی بوکس البرزی:

حق "ابراهیم زاده " حضور در مسابقات جهانی است/ رییس هیئت البرز به وظیفه اخلاقی‌اش عمل کند

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۵۹۰۴۳
حق ابراهیم زاده  حضور در مسابقات جهانی است/ رییس هیئت البرز به وظیفه اخلاقی‌اش عمل کند
مربی سازنده البرزی با انتقاد شدید از نحوه گزینش نفرات نهایی تیم ملی بوکس جوانان ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی گفت: جوان شایسته البرزی به دلایل نامشخص فرصت حضور در یک میدان حساس ورزشی را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد حسین قنبرپور اظهار کرد: با توجه به برگزاری اردوهای مختلف و دعوت از امین ابراهیم زاده بوکسور البرزی در چهار اردوی  سنندج ، جزیره کیش ، قم و تهران و در تمام بازی‌های های درون اردویی متعددی که بیش از پنج مسابقه را شامل می‌شده شرکت و در همه آنها برنده شده است‌.

وی افزود: در این راستا اردوی مشترکی در اسفندماه سال گذشته با  تیم ملی جوانان جمهوری آذربایجان برگزار شد و سرمربی تیم ملی در اظهار نظری عجیب اعلام نکرد که بازی دوستانه مقابل تیم ملی آذربایجان و پیروزی در آن به منزله مشخص شدن نفر اعزامی به مسابقات جوانان جهان خواهد  بود که این تئوری سرمربی محترم در نوع خود نادر و بحث برانگیز است‌.

قنبرپور ادامه داد: انتخاب نفر برتر تیم ملی یک کشور یعنی پیروزی بر تمام رقبا و مدعیان داخلی نه آنکه یک بازی دوستانه در برابر یک تیم بوکس بلد اروپایی که به مراتب قهرمانان زیادی در عرصه‌ جهانی و المپیک دارد و به اذعان مسولین فدراسیون  ۴ نفر از اعضای این تیم تجربه‌ حضور در بازی‌های قهرمانی جهان ، دو نفر قهرمان اروپا و یک نفر برنز جوانان جهان را در کارنامه دارد .

وی با تاکید براینکه نباید نتیجه مقابل این حریفان خارجی ملاک انتخاب نهایی نفرات تیم ملی باشد گفت: امین ابراهیم زاده در طول ۳ سال گذشته به هیج بوکسور ایرانی نباخته است‌. درعین حال  در همین مبارزات که به عنوان انتخابی نهایی تیم ملی معرفی شده بود بوکسورهای بودند که در مقابل  آذربایجان بازی را واگذار کردند ولی نامشان در فهرست نهایی اعزامی به مسابقات به چشم می‌خورد و جای تاسف بیشتر آن که نفراتی در این لیست هستند که هنوز  مدال کشوری کسب نکرده اند و بارها  در مسابقات درون اردویی شکست خورده اند ولی اکنون به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به مسابقات اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: ابهام برای من در این است که چرا رئیس هیئت بوکس استان البرز که در حال حاضرمربی تیم ملی نیز محسوب می شود و یکی از وظایف  قانونی و اخلاقیش حمایت  از قهرمانان ملی استان در تیم ملی بوکس است هیچ گونه واکنشی نسبت به حذف امین ابراهیم زاده آن هم در فاصله دو هفته تا اعزام تیم ملی به کشور لهستان از خود نشان نداده است؟

این مربی البرزی در پایان گفت: این بی عدالتی خستگی را در بنده  که بالاترین مدرک بین المللی در استان را دارم وسالها در این عرصه تلاش کرده ام را دو چندان کرد و انتظار می رود در این خصوص فدراسیون با ورود به موضوع و تجدید نظر در این تصمیم گامی درجهت شایسته سالاری و حمایت از استعدادها بردارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز