آغاز عملیات احداث چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای سبز در بلوار نظام مهندسی سنندج

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۵۹۰۹۸
آغاز عملیات احداث  چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع  فضای سبز در بلوار نظام مهندسی سنندج
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای ساماندهی بلوار نظام مهندسی در فاز نخست عملیات احداث 4500 متر مربع فضای سبز در حاشیه این بلوار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر شهرداری منطقه سه سنندج عنوان کرد: بلوار نظام مهندسی  یکی از بلوارهای سطح شهر است که در سال 94 به بهره برداری رسید.

 فواد کریمی بیان کرد: سال گذشته و در راستای ساماندهی بلوارهای سطح منطقه عملیات ساماندهی و احداث فضای سبز در بلوار ساحلی و بلوار انتظام انجام شد.

وی افزود: بلوار نظام مهندسی هم یکی دیگر از بلوارهای سطح منطقه است که عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی از آغاز عملیات احداث 4500 مترمربع فضای سبز در بلوار نظام مهندسی سنندج خبر داد و گفت: طول این بلوار یک کیلومتر و عرض آن 36 متر است.

وی تصریح کرد: در راستای احداث فضای سبز در بلوار نظام مهندسی تا کنون عملیاتی نظیر جدول گذاری، خاکریزی، نصب روشنایی، نصب ست بازی و عملیات هدایت آبهای سطحی این بلوار انجام شده است.

 مدیر شهرداری منطقه سه سنندج با بیان اینکه ساماندهی بلوار نظام مهندسی در چندین فاز اجرا خواهد شد، گفت: امیدواریم با احداث فضای سبز به ویژه در حاشیه بلوارها و توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهر بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز