مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

فعالیت ۳۴۸ تشکل کارگری و کارفرمایی در لرستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۱۲۶
فعالیت ۳۴۸ تشکل کارگری و کارفرمایی در لرستان
علی آشتاب از فعالیت 348 تشکل کارگری و کارفرمایی در واحدهای اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ آشتاب امروز شنبه در این خصوص ، اظهار کرد: به همت همکاران اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی این اداره کل تاکنون تعداد 291 تشکل کارگری و همچنین 57 تشکل کارفرمایی در استان ایجاد شده است.

او با اشاره به فعالیت 89 انجمن صنفی در استان،افزود: خوشبختانه در لرستان فعالیت‌های خوبی جهت توسعه و ارتقا تشکلات صنفی انجام گرفته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در حوزه کار و تولید و تصمیم‌سازی‌های کلان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و توسعه و تقویت آن‌ها در محیط‌های کار و تولید تأثیر بسزایی در تنظیم رابطه کارفرما و کارگران ایفا کرده و از تنش‌های کاری جلوگیری می‌کند ، تصریح  کرد:در سال 99 تعداد 7 کانون کارفرمایی و 5 شورای اسلامی کار در استان تشکیل شده است .

آشتاب با اشاره به جایگاه مهم تشکلات کارگری و کارفرمایی ،بیان کرد: نظر به اهمیت و نقش بسزایی که تشکلات کارگری و کارفرمایی به‌عنوان شرکای اجتماعی در سالم‌سازی محیط‌های کارگری و ارتقای سطح بهره‌وری و به‌طورکلی در چرخه اقتصادی جامعه ایفا می‌کنند تقویت، ترغیب و تشویق تشکلات از حیث کمی و کیفی از برنامه‌های مهم این اداره کل در سالجاری بوده است.

اواضافه کرد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد و دوره‌های آموزشی مختلف و به‌ویژه خود ترکیب مدیریتی تشکل‌ها بیش از یک هزار 500نفر ساعت آموزش‌های مرتبط ارائه‌شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز