آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۹۳۴۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 14 فروردین ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با شناسایی ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۸۹۵ رسیده است.

دکتر «محمد طاهری» اظهار داشت: همچنین با فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

وی بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹۲ مورد بوده است که ۶۱نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۸، بهار ۶۳۵، تویسرکان ۶۹۳، رزن ۴۷۹، درگزین ۲۰۳، فامنین ۱۹۷ و کبودراهنگ ۶۹۶ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون یک هزار و ۹۷۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۲۵۰ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۹۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده در استان همدان، شهرستان های نهاوند و تویسرکان در وضعیت قرمز، کبودراهنگ و فامنین در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر استان در شرایط زرو کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز