معاون استاندار یزد:

امیدواریم نتیجه انتخابات امسال به نفع مردم باشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۹۵۵۷
امیدواریم نتیجه انتخابات امسال به نفع مردم باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد گفت: امیدواریم انتخابات ۱۴۰۰ با کمترین کاستی و نواقص برگزار شود و نتیجه آن به خیر و صلاح مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "احمد ترحمی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در نشست شورای اداری ابرکوه بابیان اینکه امیدوار است نتیجه انتخابات 1400 به نفع مردم باشد، اظهار کرد: مهمترین اصل و ملاک انتخابات برگزاری سالم ، قانونمند ، دقیق و با امنیت کامل آن و بدون طرفداری از گروه ، جریان و جناحی خاص است.

وی ادامه داد: ما مامور به انجام وظیفه قانونی خود برای برگزاری انتخابات هستیم و مامور به نتیجه نیستیم و نتیجه نهایی هم پیروزی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حضور حداکثری مردم خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد با تاکید بر اینکه فرایند برگزاری انتخابات چه در حوزه هیات های نظارت و اجرای برگزاری و رعایت دقیق قانون است تصریح کرد: باتوجه به وحدت و انسجامی که مردم در تمام صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات ها داشته و دارند در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حضوری پرشکوه را رقم می زنند.

وی در ادامه گفت: زنگ خطر موج چهارم بیماری کرونا به صدا درآمده اما امیدواریم همچنان شاهد رقم کاهشی بیماری کرونا باشیم.

ترحمی اضافه کرد: سال ۱۳۹۹ با توجه به هم گیری شیوع کرونا همراه با شرایط سخت تحریم ها و مشکلات اقتصادی برای ملت بود که امیدواریم امسال سال گشایش و پرخیربرکت و سلامتی برای همه مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد در این آیین که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان ابرکوه برگزار شد با قدردانی از علی اکبر اسحاقی معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه و حبیب حسینی بخشدار سابق مرکزی این شهرستان، احمد تولایی را به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و محمود حاصلی را به عنوان بخشدار جدید مرکزی ابرکوه معرفی کرد. 

نظر شما