رییس هیات تکواندو استان البرز:

حضوری پررنگ در لیگ‌های کشوری داشتیم/ فضای مجازی مانع رکود تکواندو البرز شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۹۵۶۲
حضوری پررنگ در لیگ‌های کشوری داشتیم/ فضای مجازی مانع رکود تکواندو البرز شد
رییس هیات تکواندو استان البرز با اشاره به اهم فعالیت های این هیات ورزشی در سال 99 گفت:علیرغم شیوع کرونا بیشترین حضور نمایندگان البرز در لیگ های کشوری در سال گذشته رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد نوذری اظهار کرد:  سال 99 بنا بر شرایط و محدودیت های موجود سال پر فراز ونشیبی از لحاظ کاری در رشته المپیکی تکواندو بود.

وی افزود: با وجود اینکه سال گذشته، سال متفاوتی در تاریخ تکواندو و ورزش کشور بود اما با تزریق ایده های خلاقانه و برنامه ریزی شده رویدادهای معمول سالیانه با اعمال تغییراتی  و با کمک فضای مجازی اجرایی شد که در این مسیر مسئولین کمیته های هیات گام های موثری را برداشتند.

نوذری ادامه داد: برگزاری آزمون، مسابقات، لیگ استانی و بین المللی، کلاس های آموزشی و ارتقاء داوری و مربیگری، چالش های علمی، برنامه های فرهنگی، کسب مدال های آسیایی و جهانی، کسب سکوهای قهرمانی مسابقات کشوری، حضور بیش از 270 نفر به عنوان کادر و بازیکن در لیگ های کشور و کسب نتایج شایان توجه از سوی نمایندگان این استان، عضویت و انتصاب قهرمانان و مربیان البرزی در تیم های ملی، برگزاری پویش های انگیزشی و خدمات رسانی گوشه ای از فعالیت گسترده این هیات در سالی که گذشت بود.

 سکان دار تکواندو البرز بیان کرد: در سال جدید با کم شدن آمار مبتلایان و در صورت وجود شرایط عادی و مهیا قصد داریم رویدادهای برنامه ریزی شده را به صورت حضوری برگزار کنیم تا بار دیگر شاهد حضور اساتید، قهرمانان و تکواندوکاران در سالن خانه تکواندو البرز باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه قریب به 600 مربی در 300 باشگاه استان دو بخش مردان و زنان در استان مشغول به فعالیت می باشند بنا داریم در ابتدای امر و پس از برگزاری دوره های هماهنگی سالیانه مربیان و به روز رسانی اطلاعات آنها از سوی مدرسین فدراسیون جمعیت 52 هزار نفری خانواده تکواندو البرز  را برای حضور پررنگ و پرشور در رویدادهای آتی آماده کنیم.

نوذری خاطر نشان کرد: اولین برنامه ما در سال 1400 در سطح استان کسب مجوز و برگزاری مسابقات آزاد هان مادانگ و پومسه در بخش مردان با عنوان جام رمضان در اردیبهشت ماه خواهد بود.

نوذری خاطر نشان ساخت: حضور پرقدرت نمایندگان البرز در لیگ های کشور باعث شد تا طی برگزاری جلسات مختلف با حامیان مالی نمایندگان بیشتری در قالب تیم های استانی در لیگ های کشور در رده های سنی مختلف در دو بخش پومسه و کیوروگی داشته باشیم وقطعا حضور مدعیان البرز در قالب کادر و بازیکن تنور  لیگ های کشور را داغ تر خواهد کرد.

نوذری در پایان با آرزوی سلامتی برای همه اساتید و تکواندوکاران گفت: امیدوارم سال 1400 با پشتوانه خانواده بزرگ تکواندو شاهد تکرار موفقیت های گذشته باشیم و نتایجی در خور و نام آوازه البرز رقم بخورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز