آمار تلفات تصادفات در سیستان وبلوچستان از آمار کرونایی ها پیشی گرفت!

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۹۹۳۱
آمار تلفات تصادفات در سیستان وبلوچستان از آمار کرونایی ها پیشی گرفت!
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۹ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ متاسفانه ۴۴ نفر از هم استانی ها بر اثر تصادفات جاده ای در سطح استان جان خود را از دست داده اند گفت: در همین زمان نیز ۲۳ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر سید محمد هاشمی گفت: در ایام نوروز بیش از ۲۴۹۸ ماموریت شهری و جاده ای توسط اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صورت گرفته است و  آمارحوادث ترافیکی جاده ای در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ در سطح مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیش از ۵۲ درصد و تعداد مصدومین هم حدود ۶۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود:  آمار حوادث ترافیکی جاده ای در نوروز ۱۴۰۰ در سطح استان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است و  همچنین آمار مصدومین حوادث ترافیکی سال ۱۴۰۰حاکی از افزایش ۵۳ درصد در نوروز ۱۴۰۰ در سطح استان می باشیم.

به گفته دکتر هاشمی ۱۴۰۹ نفر در حوادثی که توسط اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مورد درمان قرار گرفته‌اند به مراکز درمانی منتقل شده اند و در طی این مدت نیز ۱۰۱۶ نفر به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفته‌اند.

وی تعداد مأموریت‌های بالگرد اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را در نوروز ۱۴۰۰ تنها ۸ مأموریت برشمرد و گفت: در همین راستا ۲۰ مصدوم تصادفی توسط بالگرد امداد هوایی دانشگاه جابجا شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز