یادداشت کوتاه؛

حاشیه‌ها "گل ریحان" را می‌کشد/ به داد نماینده فوتبال البرز برسید

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۰۱۱۹
حاشیه‌ها گل ریحان را می‌کشد/ به داد نماینده فوتبال البرز برسید
سال 99 در حالی با قعرنشینی و نتایج اسف بار نماینده البرز در لیگ یک به پایان رسید که به نظر می رسد قرار نیست این باشگاه سروسامان بگیرد و همچنان در سال جدید هم حاشیه ها حرف اول را در این تیم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، گل ریحان در پایان هفته هجدهم لیگ یک در انتهای جدول 18 تیمی این مسابقات قرار دارد و این انتظار می رفت تا مدیران این باشگاه در فرصت تعطیلات نیم فصل برای تقویت تیم در خطوط مختلف اقدام کنند.

اما نه تنها این اتفاق رخ نداده بلکه در اتفاقی عجیب بار دیگر سرمربی این تیم کنار گذاشته شد تا گره کور نماینده البرز در فصل جاری مسابقات کورتر و پیچیده تر شود ونگرانی در نزد اهالی فوتبال برای آینده این تیم دوچندان شود.

اصغر مازیار  در ادامه آمدن ورفتن های مکرر مربیان مختلف در این فصل مقطعی به گل ریحان آمد و روی نیمکت تیم نشست اما او هم در کسب نتیجه ناموفق بود وحال خبر رسیده که نماینده البرز در فاصله کوتاه تا بازی حساس با همسایه اش در انتهای جدول (نود ارومیه) بدون سرمربی تمرین می کند.

حال و روز گل ریحان اصلا خوش نیست و جای تاسف آنکه این تیم فرصت طلایی تقویت و جذب بازیکن در تعطیلات نیم فصل را هم از دست داده و باید با همین داشته ها والبته بدون سرمربی(تا امروز) به مصاف رقبای خود برود.

فرصت حضور نماینده البرز در لیگ یک کشور در حال از دست رفتن است و همانطور که پیشتر گفتیم باید مسئولان استانی به مشکلات این تیم به خصوص مالی و اداره آن ورود کنند و اجازه ندهند این تیم به سمت سقوط به دسته پایین تر برود.

گل ریحان شاید با محوریت بخش خصوصی شکل گرفته باشد اما سرمایه استان البرز و نماینده این استان استعدادخیز محسوب می شود و ضرورت دارد تا مسئولان استانی  با توجه به مشکلات وموانع موجود این ظرفیت ارزشمند را برای ورزش البرز به خصوص فوتبال غنی آن حفظ کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز