انجام ۲۰۰۰ خدمات امداد نوروزی توسط پایگاه اورژانس ۱۱۵

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۰۲۱۹
انجام ۲۰۰۰ خدمات امداد نوروزی توسط پایگاه اورژانس ۱۱۵
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام ۲ هزار و ۴۱۳ ماموریت امدادرسانی به بیماران و مصدومان استان از اواخر سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال در استان خبرداد و گفت: بیشترین آمار مربوط به بیماری‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رضا پیرا اقدامات و فعالیت‌های اورژانس 115 طی واپسین روزهای سال گذشته تا سیزدهمین روز از فروردین ماه امسال را اعلام کرد.

وی با اشاره به انجام ۲ هزارو ۴۱۳ مأموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده در استان خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۵۱ مأموریت مربوط به بیماری‌ها است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از تعداد مأموریت انجام شده ۳۹۷ مورد مربوط به حوادث تصادفی است.

پیرا با بیان اینکه  طی مأموریت‌های انجام شده به  ۳۷۶ مصدوم ناشی از حوادث تصادفی، ۹۳ مورد بیماری قلبی، ۹۱ نفر بیمار تنفسی و ۱۲ نفر اورژانس زنان خدمات ارائه شده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اعزام یک هزار و ۷۱ بیمار به بیمارستان‌های استان طی ۱۵ روز گذشته در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰۵  مصدوم ناشی از حوادث تصادفی به بیمارستان اعزام شده است

 

نظر شما