مدیرکل بهزیستی استان البرز:

سالی دشوار و پردغدغه را پشت سر گذاشتیم / مهاجرپذیری کرج حجم کار را دوچندان کرده است

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۶۰۲۳۹
سالی دشوار و پردغدغه را پشت سر گذاشتیم / مهاجرپذیری کرج حجم کار را دوچندان کرده است
مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه سالی دشوار و پر دغدغه را پشت سر گذاشتیم گفت: خوشبختانه با تلاش و همت مضاعف و مشکلات و کمبود منابع مالی توفیقات بسیاری حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسدالله حیدری اظهار کرد: شهرستان کرج به عنوان مرکز استان البرز با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت جز کلانشهرهای کشور محسوب می شود و با توجه به مقوله مهاجر پذیری و هجوم اتباع غیر قانونی و قانونی به این شهر، چالش ها و آسیبهایی در آن ملاحظه می شود که این امر حجم کار بهزیستی را چندین برابر کرده است.

وی افزود: این شرایط تلاش مضاعفی می طلبد که در این زمینه کارکنان بهزیستی بسیار خوش درخشیده اند  با این حال، همچنان موانع و چالشهایی وجود دارد که باید ضمن تلاش بیشتر و ارائه راهکارهای تخصصی حل و فصل شوند.

حیدری در خصوص فعالیت حوزه های بهزیستی استان گفت: در سالی که گذشت در حوزه توانبخشی، فعالیت های موثر و مفیدی صورت گرفت که اهم این فعالیت ها در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ بود که به خوبی مدیریت و کنترل شد و آسیب و تلفات ناشی از آن به حداقل ممکن رسید .

مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر در بحث انجام واکسیناسیون استان البرز پیشگام بود و نخستین استانی بود که واکسیناسیون را شروع کرد و به پایان رسانید که این یک گام موثر و دستاورد بسیار ارزشمندی محسوب می شود.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه مشارکت های مردمی گفت: بهزیستی استان البرز در حوزه مشارکت های مردمی فعالیت های بسیار موثری انجام داد و با وجود رقابت نزدیکی که میان استان های کشور در این حوزه حاکم بود، توانست در دفاتر مختلفی که دارد به کسب رتبه برتر نائل شود.

دکتر حیدری افزود: معاونت پیشگیری نیز در استان فعالیت های موثری داشت و در زمینه افتتاحیه های مراکز جدید و مورد نیاز در این حوزه ، بالاخص افتتاح مرکز جامع درمان اعتیاد آقایان و بانوان که برای نخستین بار در استان البرز صورت گرفت تلاش مضاعفی داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز