برگزاری لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور در تربت حیدریه

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۰۳۸۹
برگزاری لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور در تربت حیدریه
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از میزبانی مرحله نخست گروه سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید رضایی با بیان این خبر گفت: پس از کسب مقام سوم تیم فوتبال بانوان شاهین این شهرستان در اولین دوره لیگ فوتبال خراسان رضوی و دریافت جواز حضور در مسابقات کشوری، امتیاز میزبانی مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور نیز به تربت حیدریه واگذار شد و این مسابقات با شرکت ۵ تیم در گروه سوم از هیجدهم فروردین ماه بمدت پنج روز در تربت حیدریه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با این توضیح که گروه سوم این مسابقات را ۵ تیم از خراسان رضوی، شمالی و استان تهران تشکیل می دهد اظهار کرد: در این گروه سایپای مشهد، کیان نیشابور و شاهین تربت حیدریه بعنوان سه نماینده خراسان رضوی و دوتیم سرخپوشان اترک بجنورد و آذرخش شهریار تهران هم گروه هستند که بصورت دوره ای رقابت میکنند و دو تیم نخست به مرحله پایانی راه خواهند یافت.

رضایی بر پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران و برگزارکنندگان در جریان این رویداد ورزشی تاکید و خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا پایان مسابقات توسط مسئولین برگزاری با جدیت پیگیری خواهد شد.

گفتنی‌است؛ مجموعا ۱۹ تیم در قالب ۴ گروه در مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور رقابت دارند که میزبانی گروه سوم با حضور شاهین تربت حیدریه بر عهده این شهرستان است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز