مسئولان عزم جدی برای تحقق شعار سال داشته باشند

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۰۷۶۰
مسئولان عزم جدی برای تحقق شعار سال داشته باشند
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه گفت: مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری باید عزم جدی برای تحقق شعار سال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه گفت: وظایف مردم در درجه اول پشتکار و علاقمندی و جدیت در امر تولید بیش از گذشته است. مسئولان باید در راستای منویات مقام معظم رهبری باید عزم جدی برای تحقق شعار سال داشته باشند.

وی افزود: وظیفه دولت در راستای تحقق شعار سال سنگین تر است. زیرا معظم له بیش از ۱۰ سال است مسائل اقتصادی و تولید را مطرح می کنند اما از طرف دولت جدی گرفته نمی شود.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه گفت: مجلس حذف موانع قانونی صدور مجوزهای کسب و کار و حمایت قانونی از تولید و با قانون گذاری، رفع قوانین مزاحم را که مانع رونق تولید می شوند را در دستور کار قرار خواهد داد همچنین در اولین جلسه سال جدید طرح مهم جهش تولید مسکن را تصویب می کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: به موازات این اقدامات باید کارگروه ویژه ای در کمیسیون اصل ۹۰ بمنظور انجام اقدامات نظارتی در تحقق شعار سال تشکیل دهد، تاتمامی زیر ساخت های موجود تولید ملی بکارگیری شود.

وی ادامه داد: با به روز رسانی و تکمیل هرچه سریع تر ظرفیت ها و امکانات موجود زمینه جهش و رشد و توسعه تولید فراهم گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز