آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۰۹۸۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 17 فروردین ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ بر اساس آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در حالی که دیروز جمع مبتلایان شناسایی شده در استان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۵ هزار و ۳۷۵ نفر بوده امروز این تعداد به ۲۶ هزار و ۲۳ نفر رسیده است. این آمار نشان می‌دهد در شبانه روز گذشته ۶۴۸  بیمار جدید شناسایی شده‌اند.

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۸ نفر به کرونا، قطعی است.

دکتر سعید کشمیری، تعداد بیمارانی که امروز در بخش‌های کرونایی بستری هستند را ۲۴۱ نفر اعلام کرد و با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه افزود: ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند که ۱۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او ادامه داد: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که آقایی بود ۶۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۳۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۲۳ نفر از آن‌ها کرونا داشتند.

کشمیری گفت: تا کنون ۹۰۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

او با اشاره به شروع موج چهارم کرونا در کشور و همچنین افزایش مبتلایان در استان از هم استانی‌ها خواست دورهمی‌های خانوادگی برگزار نکنند و در کنترل موج چهارم کرونا به مدافعان سلامت یاری رسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز