استاندار لرستان:

معرفی مناطق محروم کوهدشت و الیگودرز برای اجرای اقدامات عمرانی به بنیاد علوی

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۴:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۱۱۸۱
معرفی مناطق محروم کوهدشت و الیگودرز برای اجرای اقدامات عمرانی به بنیاد علوی
سید موسی خادمی گفت: هر چه بتوان منابع بیشتری به لرستان وارد کرد در جهت توسعه استان اثر گذارتر خواهد بود .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی در جلسه بررسی پروژه های مورد پیمان بنیاد علوی در شهرستانهای الیگودرز و کوهدشت با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد علوی در استان ،اظهارکرد: بنیاد علوی نگاه ویژه ای به لرستان داشته و جلسه امروز برای پیگیری و بررسی وضعیت ۱۴ پروژه عمرانی در مناطق محروم شهرستان های کوهدشت و الیگودرز برگزار شد .

اوافزود: هر چه بتوان منابع بیشتری به لرستان وارد کرد در جهت توسعه استان اثر گذارتر خواهد بود و بنیاد علوی می تواند با پیگیری ها، در این رابطه به سهم خود تاثیرگذار باشد .

خادمی تصریح کرد: بنیاد علوی تجربه خوبی در زمینه اقدامات انجام شده در مناطق محروم سایر استان های کشور دارد که دلیل آن بهره گیری از مدل کاری استفاده از استعدادها و ظرفیت های مردمی است .

استاندار لرستان بیان  کرد: مناطق محروم شهرستان های کوهدشت و الیگودرز برای اجرای اقدامات عمرانی به بنیاد علوی معرفی شده اند و ضرورت دارد دستگاه های اجرایی استان در زمینه بهره گیری از ظرفیت های بنیاد همکاری لازم را داشته باشند .

او با تاکید بر اهمیت به نتیجه رساندن پروژه های اولویت دار مناطق محروم، گفت: تدوین برنامه مناسب و اولویت بندی پروژه های مناطق محروم با تمرکز اجرای اقدامات در این مناطق اثربخشی بیشتری را برای تکمیل و بهره برداری از آن‌ها به دنبال خواهد داشت .

خادمی تاکید کرد د: شناسایی و رفع مشکلات مردم وظیفه ماست و باید با هماهنگی میان بنیاد علوی، فرمانداری ها، بخشداری ها و دستگاه های اجرایی استان اقدامات به خوبی پیش رود .

 

نظر شما