برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شتابدهی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۱۶۶۷
برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شتابدهی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شتابدهی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان را تشریح کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدحسین حسنی درخصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی درخصوص برنامه شتابدهی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین ورزش و جوانان با جهاد دانشگاهی امضا شد، برای راه‌اندازی مرکز "منش" بودجه ۲۲۵میلیون تومانی در نظر گرفته شد.

وی افزود: برای این منظور علاوه بر تجهیز و تکمیل ساختمان مرکز نوآوری و شکوفایی، بدلیل شرایط کرونایی، دوره‌ها و کارگاه‌هایی آموزشی بصورت مجازی برگزار می‌شود که در این کارگاه‌ها آموزش‌های لازم برای تبدیل ایده به یک کسب و کار موفق و اشتغالزایی و با محوریت نیازهای استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: کارگاه آموزشی «کارآفرینی در حوزه گردشگری»، «هوش تجاری در کارآفرینی»، «تاثیر فناوری اطلاعات بر توسعه کارآفرینی در صنعت گردشگری»، «کارآفرینی در حوزه بسته‌بندی محصولات کشاورزی»، «کارآفرینی در حوزه گیاهان دارویی» و ... از جمله این دوره‌هاست.

حسنی با اشاره به اینکه این دوره‌ها کمک شایانی به خلق ایده می‌کند، خاطرنشان کرد: جوانان می‌توانند با ارائه ایده خود می‌توانند با کمک مرکز نوآوری و شکوفایی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی معرفی و با تجاری سازی ایده خود، کسب و کاری توام با اشتغالزایی ایجاد کنند.

حسنی در خاتمه گفت: تلاش ما ایجاد کسب و کارها و اشتغالزایی براساس ظرفیت‌های استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز