دیدار" امان الهی" با مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ؛

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان : احداث سالن ۵۰۰۰ نفری خرم آباد از مطالبات به حق مردم است / کریمی : پیگیری وتکمیل پروژه های ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در لرستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۰:۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۱۷۹۸
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان :  احداث سالن ۵۰۰۰ نفری خرم آباد  از مطالبات به حق مردم است / کریمی : پیگیری وتکمیل پروژه های ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در لرستان
مدیر کل ورزش و جوانان با حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دیدار وگفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حشمت الله امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در تهران با مهندس حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور وهمچنین  مهندس رحمتی معاون فنی شرکت و مهندس لواف مدیر منطقه ای شرکت دیدار وگفت وگو کرد. .

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در این دیدار  با اشاره به بحث  پیگیری احداث سالن ۵۰۰۰ نفری خرم آباد ،گفت:  این سالن در سال ۱۳۹۱ در استان کلنگ زنی شد و با وجود داشتن ردیف اعتباری  بعدا تعطیل شد و درخصوص تکمیل آن اقدامی صورت نگرفت.

امان الهی افزود: احداث سالن ۵۰۰۰ نفری در خرم آباد با وجود داشتن ردیف اعتباری از مطالبات به حق مردم و جوانان خرم آباد  و استان لرستان  است که امیدواریم در سال ۱۴۰۰  فعالیت احداث این مجموعه شروع شود و در آینده نزدیک میزبان مسابقات مهم کشوری و بین المللی باشیم.

 همچنین در این جلسه مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  با اشاره به  پایین بودن سرانه ورزشی لرستان و نیاز به توسعه زیر ساختهای ورزشی در این استان برپیگیری  و تکمیل پروژه های ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در لرستان تاکید کرد.

گفتنی است؛در این جلسه که پروژه های شرکت توسعه در استان لرستان مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد یک تیم فنی از شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون دو و میدانی جهت پیگیری و بررسی مباحث فنی سالن ورزشی شهید کریمی خرم آباد تشکیل و جهت رفع موارد فنی اقدام شود .

 

 

 

نظر شما