"میز جوان" در اداره کل اجتماعی استانداری البرز فعال شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۶۱۸۳۱
میز جوان در اداره کل اجتماعی استانداری البرز فعال شد
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: به دستور استاندار البرز، میز جوان به عنوان نمادی از حضور جوانان در دستگاههای اجرایی در اداره کل اجتماعی استانداری فعال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نادر بیننده اظهار کرد: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به پیشنهاد استاندار البرز میزی در اداره کل امور اجتماعی استانداری برای حضور نمایندگان مجمع جوانان پیش بینی شده تا از این طریق بتوانند امور مرتبط با مجمع خود را پیگیری کنند.

وی افزود: فعالیت قشر جوان به عنوان تصمیم سازان واقعی در کنار مسئولان به عنوان سیستم تصمیم گیران جامعه نقطه عطفی در روند بررسی و پیگیری مسائل مختلف مرتبط با جوانان است که می تواند علاوه بر آشنایی جوانان با روند مدیریتی استان، آنان را با چالش ها و نیازمندی های واقعی این قشر موثر در جامعه آشنا کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مسئولیت پذیری و مطالبه گری قشر جوان جامعه از اولویت هایی است که باید در جلسات و‌ کارگروه های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و منتج به مصوبات عملیاتی برای برون رفت از بسیاری مسائل فرهنگی و اجتماعی شود.

بیننده، شور و شعف جوانی را گامی مهم در روحیه افزایی و نشاط اجتماعی در میان دو حوزه تصمیم ساز و تصمیم گیر جامعه عنوان کرد که همکاری دو جانبه آنان می تواند خود را در جلسات آتی مجمع جوانان استان بروز و ظهور دهد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز خاطر نشان کرد: گاهی در خارج از سیستم مدیریتی استان برخی مسایل و معضلات مطرح می شود که عموما آن را به عدم توجه مسئولان به امورات مختلف جوانان نسبت می دهند در حالی که وجود ساختار نظام اداری و برخی چالش های جدی در جامعه باعث می شود به اهداف مورد نظر در جامعه دست نیافت.در این راستا حضور جوانان در کنار مسئولان استان فرصت مناسبی است تا علاوه بر آشنایی آنان با برخی چالش های جدی و پیش روی استان از اندیشه ها و نظرات جوانان در ارائه راهکارهای مناسب استفاده‌ کرد.

بیننده در پایان گفت: انتظار این است شاهد اقدامات مشابهی در ادارات استان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و همچنین تاکیدات نماینده عالی دولت در استان باشیم.

 

نظر شما