استاندار البرز خبرداد:

رونمایی از خط تولید واکسن آنفولانزای فصلی در البرز/ حامی گسترش فعالیت‌های دانش بنیان هستیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۲۰۳۱
رونمایی از خط تولید واکسن آنفولانزای فصلی در البرز/ حامی گسترش فعالیت‌های دانش بنیان هستیم
استاندار البرز با اشاره به رونمایی از خط تولید واکسن آنفولانزای فصلی در این استان گفت: بر این باور هستم که در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به فرمان مقام معظم رهبری با بهره برداری از نیروهای جوان و خوش فکر به پیشبرد اهداف این شعار باید کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در مراسم رونمایی از طرح های دانش بنیان استان که روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با  دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت، اظهار کرد: امروز با دستور رییس جمهور محترم 5 پروژه مهم و تاثیرگذار ملی در 3 استان کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در البرز نیز با این دستور خط تولید واکسن آنفولانزای فصلی در یکی از شرکت های بزرگ داروسازی استان راه اندازی شد.

شهبازی با بیان اینکه  کار تولید این واکسن از سال 97 آغاز شده و در سال 98 و 99 تولیدات تجاری آن  آغاز شده است گفت: این واکسن مشروط به دریافت تاییدیه های لازم در پاییز امسال آماده استفاده برای مردم است و در این مرحله آمادگی تولید 2 میلیون دوز از این واکسن وجود دارد.

این مسئول افزود: این واکسن توسط بخش خصوصی (شرکت دانش بنیان آریوژن) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سرمایه گذاری و تولید شده است.

شهبازی اضافه کرد: این واکسن، اقدام بزرگی بود که برای اولین بار در کشور در استان البرز رقم خورد.

وی گفت: از ابتدای حضورم در البرز با توجه به ظرفیت های موجود درصدد گسترش فعالیت‌های دانش بنیان و حمایت از آنها بودم و در این راستا مقدمات راه اندازی کارخانه نوآوری را طی رایزنی با معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهوری فراهم کردیم.

استاندار البرز افزود: بر این باور هستم که در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به فرمان مقام معظم رهبری با بهره برداری از نیروهای جوان و خوش فکر به پیشبرد اهداف این شعار باید کمک کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز