آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان شمالی تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۲۷۲۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان شمالی تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان شمالی تا 21 فروردین ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سید احمد هاشمی صبح شنبه در ستاد مدیریت کرونای خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اکنون ۲۶۷ بیمار مبتلا به کرونادر بیمارستان‌های استان بستری هستند که هیچ گاه تعداد بستری‌های استان به این حد نرسیده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۷۸ بیمار مبتلا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی افزود: طبق روال ابتدا تعداد بیماران سرپایی، سپس بیماران بستری شده و در انتها تعداد موارد مرگ و میر افزایش پیدا خواهد کرد.

هاشمی تصریح کرد: هفته آینده میزان فوت ناشی از کرونا افزایش پیدا خواهد کرد و می‌توانیم بگوییم هفته آینده برای استان بسیار سخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳ شهر استان قرمز هستند، گفت: در شرف قرمز شدن کامل استان هستیم لذا مجبوریم فاصله گذاری اجتماعی را طبق مصوبات ستاد ملی کرونا اجرا کنیم.

وی افزود: اکنون به مرز ۵۰ درصد اشغالی تخت‌های بیمارستان رسیده‌ایم؛ در صدد این هستیم که بیمارستان امام حسن را به صورت کامل به بیماران کرونایی اختصاص دهیم که طبعاً برای سایر بیماران مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

هاشمی در انتها با اشاره به برگزاری عروسی در استان، گفت: فرمانداران با برگزار کنندگان عروسی و تالارها برخورد قاطع داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز