استاندار لرستان:

نمودار لرستان در مرحله صعودی پیک کرونا قرار دارد / لرستان جزو ۱۲ استان کشور از لحاظ وضعیت خطرناک کرونایی است / راه حل اصلی برای مهار این پیک رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم است

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۲۷۷۲
نمودار لرستان در مرحله صعودی پیک کرونا قرار دارد / لرستان جزو ۱۲ استان کشور از لحاظ وضعیت خطرناک کرونایی است /  راه حل اصلی برای مهار این پیک رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم است
سید موسی خادمی گفت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی شدت بیماری بیشتر می شود و در روزهای آینده احتمال افزایش تعداد مرگ بر اثر کرونا خواهد بود .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که  به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود،اظهارکرد: : طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان اکثر استان های کشور از جمله لرستان در مرحله صعودی پیک کرونا هستند و تعداد مبتلایان و مرگ ناشی از بیماری نیز در حال افزایش است .

اوافزود: پیش بینی می شود در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی شدت این بیماری در روزهای آینده بیشتر شده و در نهایت تعداد مرگ ناشی از کرونا افزایش یابد .

خادمی  با تاکید بر رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان جزو ۱۲ استان کشور که دارای وضعیت خطرناک به لحاظ بیماری هستند، قرار دارد و متأسفانه نمودار کرونای استان در یک روند صعودی قرار دارد .

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: برای مهار این پیک تمهیدات مورد نظر اندیشیده شده و بیمارستانهای سطح استان بخش های بیشتری را برای درمان بیماران کرونایی آماده و تجهیز کرده‌اند .

 خادمی بیان کرد: راه حل اصلی برای مهار این پیک رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم است و از آنها می‌خواهیم در صورت امکان از مراجعه به ادارات، حضور در تجمعات و برگزاری هرگونه مراسم خودداری کنند و اصناف نیز با توجه به اعمال محدودیت های هوشمند از دوشنبه گذشته، نسبت به تعطیلی فعالیت خود اقدام کنند تا بتوانیم از این موج نیز عبور کنیم .

 

 

نظر شما