نفرات برتر رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان کشور مشخص شدند

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۳۱۷۲
نفرات برتر رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان کشور مشخص شدند
رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی جوانان کشور با معرفی نفرات برتردر اوزان مختلف در سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی جوانان، کشور از روز جمعه ۲۰ فروردین ماه سال جاری در سالن آزادی شهر سنندج آغاز شد و عصر امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. 

در وزن ۵۵ کیلوگرم، امیررضا ده‌بزرگی از فارس، احمدرضا ناصرپور از خوزستان، محمدمهدی جواهری از قم، علی حاجی‌وند نورایی از خوزستان، طارق غبیشاوی از خراسان رضوی و علیرضا غریب دشتی از گلستان. 

در وزن ۶۰ کیلوگرم: سعید اسمعیلی، رضا قیطاسی، امیرحسین خوانساری و عارف محمدی  از خوزستان، عمران حق‌مرادی از کردستان و محمد جانقلی از قم. 

در وزن ۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی از خوزستان، محمدامین جبالی‌فر از قم، امید احمدی از خوزستان، مرتضی نصیری از چهارمحال و بختیاری، امیرحسین نریمان از کرمانشاه و محمد غلامی از خوزستان. 

در وزن ۶۷ کیلوگرم: سیددانیال سهرابی از خوزستان، شاهین بداغی از خوزستان، محمدمهدی کشتکار از فارس، داود مختاری از اصفهان، علی عبدولی از خوزستان و شایان ساعی از آذربایجان شرقی. 

در وزن ۷۲ کیلوگرم: امیر عبدی از قم، مرتضی پورعیسی از مازندران، رضا ساکی از خوزستان، امیرمحمد مرادی از کرمانشاه، علی اسکندری از اصفهان و سجاد اختری از تهران. 

در وزن ۷۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی از خوزستان، محمدمهدی هداوند از تهران، مسعود کاوسی از خوزستان، امیررضا خلفیان از ایلام، علیرضا ارقش از خوزستان و سیدامیررضا چوبچیان از گیلان. 

در وزن ۸۲ کیلوگرم: محمد ناقوسی از خوزستان، محمدحسین محمودی از تهران، یاسین یزدی از مازندران، رضا اکبری از کردستان، محمدباقر میرزایی از تهران و علیرضا دیناروند از خوزستان. 

در وزن ۸۷ کیلوگرم: علی عابدی از مازندران، سعید کریم‌ زاده از خوزستان، امیررضا اکبری از مازندران، مجید سلیمانی از خوزستان و امیرمحمد اسماعیل‌زاده از گیلان. 

در وزن ۹۷ کیلوگرم: مرتضی القوسی از مازندران، محمدصادق عبدالهی از قم، شایان حبیب‌زارع از خوزستان، سیدحمید افتخاری از البرز، هادی قربانی از تهران و ابوالفضل پایدار از خوزستان. 

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم: امیرمحمد بیات از تهران، سعید حسین‌پور از خوزستان، حسن قربانی از اصفهان، حمیدرضا اوج‌زاده از البرز، فردین هدایتی از مازندران و ابوالفضل لطفی از توابع تهران.

 

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور با حضور بیش از ۴۹۰ نفر کشتی‌گیر در طول دو روز تلاش مداوم پرسنل مسابقات و کشتی‌گیران برگزار شد و به گفته سرمربی تیم ملی جوانان، نفرات برتر برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی آماده خواهند شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز