برگزاری آئین غبار روبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۳۱۸۴
برگزاری آئین غبار روبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام
مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان کشور در سنندج، توسط کشتی گیران جوان و نوجوان هیات کشتی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ امور فرهنگی مجتمع فرهنگی ورزشی شهید شکوهی سنندج، با همکاری و هماهنگی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه بیت المقدس استان کردستان در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان کشور، کشتی گیران جوان و نوجوان هیات کشتی تهران جهت برگزاری آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام و ادای احترام به قهرمانان واقعی این مرز و بوم در یادمان شهدای گمنام استان کردستان، واقع در بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان حضور یافتند.

در این مراسم اصلانی ریاست سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه دیدار از مزار شهدای گمنام به عنوان قهرمانان واقعی یک ملت در همه جای دنیا جزو اولین جاهایی است که وقتی نماینده ای، عده ای یا ورزشکار و قهرمانی به سرزمین دیگری میرود، بایستی برای ادای احترام به آنجا برود. این حرکت آنهم از سوی ورزشکاران از چند جهت حائز اهمیت است که مهمترین آن کسب انگیزه و روحیه ی بالا برای موفقیت در رقابتها و همچنین افزایش معنویات و حفظ آرمانهایی است که توسط شهدا و با شهادت آنها تابحال همچون گوهری گرانبها حفظ شده است.

در ادامه اصلانی ضمن تشکر از کشتی گیران تیم هیات کشتی تهران و همچنین امور فرهنگی مجتمع فرهنگی ورزشی شهید شکوهی ، اظهار امیدواری کردند که این قبیل حرکتها در بین سایر هیاتها هم گسترش پیدا کرده و در راه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا در بین جوانان و نوجوانان گام بردارند.

امورفرهنگی مجتمع شهید شکوهی نیز ضمن تشکر ویژه از زحمات سازمان بسیج ورزشکاران بخاطر تمامی همکاریها و کمکهایشان تقدیر و سپاس بعمل آوردند.

 

نظر شما